Okul

250 12 4
                                    

Ahh...sabahın altısında bu seslerde ne ?Tabii ya teyzem bana şu lanet okul için kıyafet kombini yapıyorduv aramızda kalsın teyzem gerçekten güzel kombin yapar.Önüme pudra pembesi ve beyaz renkli  straplez bir elbise, toz pembesi ayakkabı,altın renkli kolye ve kirli beyaz renkteki çantayı görünce ister istemez güldüm.Hıı bu arada ben Miranda.Tetzemin ismi de Ally.Annemi ve babamı küçükken kaybettim.Ya da azında ben öyle biliyordum.Ve  benim düşmanlarım var.Neden diye sorarsanız  ben bir beşli melezim.Vampir,kurtadam,cadı,iblis ve en korktukları yanım MELEK olmak.Şimdi size hepsinin özelliklerinden bahsedeceğim:

VAMPİR:güneş vampirleri yakar ama beni etkilemez.Kan içeriz.Beyin okuma ve extra güçleri olur.Ama bende extra iki güç var çünkü ben melezim.Benim ilk extra özelliğim görünmez olabiliyorum.İkinci özelliğim ise acı veya ölüm diye fısıldadımmı insanlara veya diğer yaratıklara bunlar oluyor.Hızlı koşarız.

KURTADAM:Dolunayda kurtadama dönüşürler ama ben insanı öldürüp laneti tetikleyince dönüşürüm.Ve melezler dolunayda bir kez dönüşürler.Bir kez dönüştükten sonra isteddikleri zaman dönüşbilirler.

CADI:Cadıların vazgeçilmez bir eşyası vardır.Bu eşya süpürgeleridir.sihir yaparlar.Kazanlarda  iksirler hazırlarlar.

İBLİS:İblisler çoğalabilirler.Diğer yaratık ve insanlardan beslenirler.İki türe ayrılırlar: birincileri kanları ve ruhlarla beslenenler.ikincileri ise  ruhlarla beslenenlerdir.

MELEK:Şeytan ve melek ezeli düşmanlardır.Melekler ölürken yanlarında bir yaratıkında ruhunu alırlar ve bir çığlığı dünyayı sağı etmeye yeter ( Tabi isteğine bağlı ).Size bunları anlatırken okula gelmişim bile.Okul şato gibi ve beğenmedimde değil.İlk defa böyle bir okula geldim ve dikkatimi çekti.Galiba en başarılı CADI ben olacağım vede en güçlü.Müdürenin yanına gittim.

Beşli MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin