Müdürenin yanına gittim.İçeri girmemle müdürenin çığlık atması bir oldu.Müdüre(- müdüre +miranda)
-Yawrum neden kapıyı çalmıyorsun ya uygun olmasaydım.
+Aaa okulda uygun olmama.Hımm düşünemedim efendim afedersiniz.
-Seni daha öönce okulda görmedim.Yenimi geldin sen.
+AAevet ....
-Lily
+Lily hanım.Ben Miranda.Teyzem size bahsetmiştir.
-Hıı evet evet hatırladım.Teyzenin ismi Ally di dimi kızım.
+Evet lily hanım.
-Tamam kızım.Kıyafet canım.Sana bir peri vereceğiz.Seninle aynı yaşta ve okul okuyor.Onu çağırmak için ismlerini söylemen yeterli.
+Eee peki ismi ne?
-İsmi Mira.
+Ne isminin anlamı ve ismi çok güzel.(* Mira perisi)
*Teşekkür ederim Miranda.
+Ama sen ismin kadar güzelsin.
-Ben sizi yalnız bırakayım.Mira yapman gerekenleri biliyorsun.
*Evet efendim biliyorum.dedi.Mira onu takip etmemi söyledi.Ve bende dediğini yaptım.Beni 250 numaralı dolabıma getirdi.Bütün kıyafetlerim buradaydı.Hemen bir kombin yaptım ve giyindim.Vee o anda aynaya bakıncasaçımın mor olduğunu gördüm.Mira şaşkınlıkla gülüyordu.
+Mira neden gülüyorsun?
-Çünkü şaşkınlıktan gülüyorum.Mor saç çok nadir bulunur.Her cadı bir element yönetir.Ve her elementin rengi vardır.Senin elentlerin belli oldu.
+Elemntlerim.Hani bir taneydi?
-Sen bir melezsin canım.Ama melez olmasanda bu mor rengi yani bütün elemntleri yöneteceksin.Şimdi sınıfına gidelim.İlk dersin Savunma Dersi.Diğer yaratıklara karşı.Dolabında Savuma dersi ve defteri olacak.Onları al ve bir üst kattaki 10A sınıfına git.Beni nasıl çağıracağını biliyorsun güle güle:) Ben kitaplarımı alıp sınıfa çıktım.Sınıfa kapıyı çalıp girdiğimde tam derse başlıyorlardı.Öğretmenin ismi DAVİD miş.( david -)
-Ahh sınıfta yeni biri var.Gel kızım bize kendini tanıt.(Kızımmış)
+İsmim Miranda.Beşli melezim.VAMPİR,KURTADAM,CADI,İBLİS VE MELEK.
Herkes sınıfta konuşmaya başladı.Ve o anda içeri o...o girdi...