Bir

1K 35 33
                                    

"Özge!Gelebilir misin?"

"Tamam geliyorum"filmi durdurup patlamış mısırı orta sehpaya bıraktım.Ve üvey annemin yanına gittim.

"Evet Rüya?" bana kötü bakışlarından birini gönderdi.

"Sana anne dememi bekleyemezsin.Bir annem var benim."

"Şunları alır mısın?Hem tümgün eve kapandın dışarı çık biraz." dedi ve bir kağıt uzattı.

"Tamam alırım."

"Para orda"

"Tamaaam" parayı aldım ve siyah ceketimi giyip kapüşonunu başıma geçirdim.Çok fazla rüzgar vardı.Ve yağmur.Uçacaktım bu zayıflıkla.iPhone'um titredi.Mesaj filan değildi.Twitter'dı.

@ArmyBeril02 kullancısı tweetinizi retweetledi.

Beril.Onu tamamen unutmuştum ve bugün ona sözüm vardı.Telefonumu cebime koyacaktım ki Christina Aguilera'nın mükemmel sesini duydum.Zil sesim.

"Beril'im nasılsın?"

"Ay bana şöyle deme çok gıcık oluyorsun bebeğim"

"Tamam Beril tam-

"Hiç konuşma sen.Seni 2 saat bekledim orada be.Hangi insan bu kadar gerizekalı unutkan aptal beyinsiz olabilir ki?" Beril bunları her sinirlendiğinde sırasıyla söylüyordu yani zaten kendimi hazırlamıştım buna.Hava çoktan kararmıştı.Kesin üvey annem bu kız gece tecavüze uğrasın kaçırsınlar diye göndermişti beni .

"Heeey "

"Özge orda mısın?"

"Bur-

Bir silah sesi duymamla cümlemi tamamlayamadım.O kadar yakından gelmişti ki.

"B-ben kapamalıyım Beril"

"İyi misin?" dediğinde çoktan kapamıştım.Rüzgar olduğu için sarı saçlarım yüzüme yapışıyordu.Yavaş adımlarla sesin geldiği yere doğru yürüdüm.

"Arda ,sen şuan ne yaptığının farkında mısın?" bu bir kız sesiydi.

"Lanet olsun Nil.Kes sesini."

"Deniz'in hiçbir suçu yoktu tamam mı?"

"Umrumda mı sanıyorsun?" sonra bir arabanın sesini duydum.Araba gittikten sonra saklandığım yerden çıktım.Bir erkek vardı.Yerde yatıyordu.Ve kanlıydı.

Telefonumu çıkardım.Ellerim titriyordu.112' yi tuşladım.Ambulansın gelmesini beklemeden markete doğru yürüdüm.

Alışveriş listesini açtım,süt ve peynir ile kakao aldıktan sonra bir Ruffles ile çikolataları ve Sprite'ımı da alışveriş sepetine attıktan sonra kasaya gittim ve ödemeyi yaptım.

Hadi Özge,daha hızlı koşabilirsin bebeğim.

Ya?Sen söylemesen bilmiyordum.

Tabi bilmiyordun ne sandın hahayd

Bıçak nerde bıçak?Olmayan dilini kesicem.

Tamam sustum of.

Sevgili iç sesimle konuşmamı bitirdikten sonra eve geldiğimi fark ettim.

"Geç kaldın?"

"Sanane Rüya?"

"Benimle düzgün konuş!"

"Zorunda değilim."

"Ölen ann-

"Annem hakkında tek kelime etme seni fahişe.Babamı aldattığını biliyorum.Kapa çeneni."

GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin