Multimedia Özge'nin teyzesi.
Sabah uyandığımda kumral saçlıyı gördüm.Bana sırıtıyordu.
"Uyan hadi.Kahvaltı" dedi.
"Şey ..o?"
"Naz mı?Annesi onu dün gece aldı.Bir saniye ,kolundaki de ne?"
"Hiç,hiç birşey" kolumu açtığında yaralarımı gördü.Pantalonumu diz bölgesine kadar açtı,pantalonumda yırtıklar vardı,biraz da pistim.
"Bir duş al ve benim giysilerimden giy.Sana hiç sormayacağım.Belki anlatmak istemezsin.Ve bugün abim gelecek"
"Ah,öyle mi?Şey,aslında ben gidebilirim"
"Hayır,bu halde mi?Birkaç gün burada kal.Ben Meral unuttuysan."
"Tamam Meral."
"Abim birazdan gelir.İsmi Deniz" Deniz dediğinden oturduğum yere mıhlandım.Deniz ..yoksa..
"Tamam..Meral senin soyadın ne?"
"Ela."
Şuan kalp krizi geçirmek üzereydim,ben Deniz'in ablasının,pardon kardeşinin evinde miydim?
"Aslında şakaydı.Akşama gelecek" dediğinde içim rahatladı.Deniz beni öpmüştü,onu birkaç kez yaralı halde filan görmüştüm,tanrım..İyiki şimdi gelmiyordu.
"Neyse,ben duşa gireyim..Nerde?" şurası deyip eliyle bir kapıyı işaret etti.İçeri girdim ve arkamdan kapıyı kapattım.Işığı açma düğmesi yoktu..hiçbir şey yoktu?
"Meral!Burda hiçbirşey yok!"
"Meral"
Bir kapı daha gördüm.Ona doğru yürüdüm,dışarıya açılıyordu.
"Miril birdi hiçbirşiy yik"
"Deniz?"
"Evet ben."
"Sen burada ne yapıyorsun?"
"Kardeşimin evi?Ayrıca sen bu çıkışı nerden biliyorsun Özge?" Sanane nerden biliyosam biliyorum demek istedim ama demedim,bu konuyu ona anlatmak istemiyordum
"Söyle bana " dedi,parmaklarını dudağıma değdirdi.
"Ah,ne yapıyorsun?"
"Arkadaş olmaya çalışıyorum seninle"
"Ya cidden mi"
"Evet ." dedi
"Tamam,burcum ne,doğum tarihim,en yakı-"
"Yavaş ol.Nerden bileyim ben?"
"Biliyor musun seninle az konuşsak da sanırım ilk kez normal konuşuyoruz" dediğimde ikimizde aynı anda güldük.
"Biz normal k-" dediğinde Meral sözünü kesti
"Deniz,ne ara üniversiteden vakit bulup geldinn" dedi şakayla karışık,geleceğini biliyordu.
"Abin liseye gitmiyor mu?"
"Hayır,Deniz 21 yaşında " dediğinde afallamıştım,o zaman nasıl lisede bulunabiliyordu..
"Meral,ben çok önemli birşey için geldim."
"N-nasıl yani?" Meral abisinin yüz ifadesinden ne diyeceğini anlamış gibiydi.
"Annemiz öldürülmüş.İki bacağı da kesilerek."
"Abi..sen ne diyorsun?Bizim tek ailemiz oydu!Annem ölmüş olamaz,hayır."
"Ne zaman ?" Diye sordum
"Dün,öğleden sonra olmuş.."
Tanrım..onun annesini ben öldürmüştüm.Ve daha fazla duramazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek
Teen FictionHERŞEY YALANLAR ÜSTÜNE KURULU.İYİYİ Mİ , KÖTÜYÜ MÜ SEÇECEKSİNİZ? 17 yaşında bir kız.İçine kapanık ama güçlü bir kız.Annesini küçükken kaybetmiş bir kız.Ve kanlı işlerden uzak duramıyor.Tek düşündüğü şey annesinin intikamı haline gelmişken bir kişi b...