2

4.7K 277 54
                                    

Taehyung

Bu Jeon Jungkook denilen çocukla Jimin'in arasında ne tür bağ vardı bilmiyorum ama eğer Jimin onunla çıkıyorsa sonuçlar kötü olacaktı. Her neyse ben ne zamandan beri böyle biri oldum? Düşüncelerimden arınmak içim kafamı sağa sola salladım. Telefonumu açıp Jimin'e yazdım. Sormazsam o çocuk ölecekti.

Ben
O çocukla aranda ne bağ var?

Minik
Bu seni hiç alakadar etmez.

Ben
Söylemezsen sonuçlar Jungkook'ta olur.

Minik
Arkadaşım.
Yoongi'nin ve senin olduğunuz gibi.
Ayrıca beni sal biraz.

Ben
Ah üzgünüm.
Öyle bir şey yapamam.

Sırıttım ve pudingimi elime alıp Jimin ve Jungkook'un olduğu masaya gittim. Gülerek bir şey konuşuyorlardı. Yoongi'yi peşimden sürüklüyordum.

Jimin'in yanına oturdum ve pudingi ona verdim.

Jungkook ile uğraşmaya başladım.

"Jungkook niye bu okula geldin?"

"Huh?"

Büyük gözlerini bana çevirdi.

"Diyorum ki neden bu okula geldin?"

"Jimin ile aynı okula gitmek istemiştim."

"Benimle kafa mı buluyorsun sen?"

"Hmhm."

Pudingini kaşıklıyor ve bana dik dik bakıyordu. Onunla uğraşmayı kestim ve Yoongi ile konuşmaya başladım.

Jungkook

Jimin'in arada sinirden ayağına basıyordum ancak hiçbir tepki vermeden Taehyung'un ona verdiği pudingi yiyordu. En sonunda pes ettim ve elimi yıkamaya gittim.

Biri bileğimden tuttu ve kendine döndürdü.

"Jungkook'tun değil mi? Merak etme omegayım."

Beni kabinlerden birine itti ve üstüme atlamaya çalıştı. Tabii ben Jeon Jungkook onu sırt üstü düşürdüm ve ayağımı mâlum yerine koydum. Gittikçe bastırarak konuştum.

"Senin sandığın tiplerden değilim,yanımdayken dikkat et."

Karnına tekmeyi geçirdim ve elimi yıkadım. Aynadan Yoongi'yi görmüştüm.

" 'Senin sandığın tiplerden değilim' ha? Çok iddialısın."

Sinirle dudağımı yaladım ve omzunu pat patlayıp yanından geçtim. Cidden alfalar sadece sapığın teki.

"Yoongi iyi anlaşalım."

"Kızışma dönemlerinde anlaşmayalım."

Kıkırdadım. Jimin yanıma geldi.

"1 saatlik mola var. Dışarı çıkalım."

Kafamla onu onayladım.

"Şu alfalarla çok takılma."

"Onu kendine söyle."

"Benim Taehyung'um var. Ağızlarına sıçar. Senin neyin var?"

"Yumruklarım,tekmelerim ve çekici yüzüm var."

Güldü ve kolunu omzuma attı.

"Gereksiz yere uzun boylusun. "

"Çok konuşuyorsun Jimin-sshi."

Taehyung bebesi yine bir yerden fırladı ve Jimin'in elinden tutup onu kısacası kaçırdı. İç çektim ve olumsuz anlamda kafamı salladım. Jimin büyük ihtimalle Taehyung'u kullanıyordu. Zavallı Tae.

Arkamı döndüğümde gözüme takılan ilk görüntü Yoongi ve peşindeki erkek ve kızlardı. Bu çocukta ne bok buluyorlardı? Bende seksiyim,nerede benim kölelerim?

Okuldan çıktım ve kafama göre gezmeye başladım. Gözüme takılan yere gittim, bir adet salak olan omegalar pankart ve sologanlarıyla alfaları etkilemeye çalışıyorlardı. Omega olmaktan utanıyordum resmen. Pankartı tekmeledim ve gözlerinin bana dönmelerini sağladım.

"Ne yapıyorsun omega değil misin sende?"

"Omegayım. Ancak sizin türünüz olduğuma utanıyorum. Şu hâlinize bak."

"Alfaları etkileyelim ki iş versinler. Derdin ne senin yürü git."

"Gidip çalışın veya okuyun o zaman! Ne boş,cahil insanlarsınız!"

Sinirle ellerimi montuma koydum. Ne kadar acınası...

***

Okul çıkışı geldiğinde Jimin'le birlikte bir kafeye girmiştik. Şaşırmadık ki kısa süre sonra Taehyung ve peşinden zorla getirdiği Yoongi gelmişti. İçecek içiyorduk, sohbet ediyorduk. Aslında genellikle Jimin ve Taehyung sohbet ederken biz Yoongi ile telefonda geziyoruz.

Dışarıya hava almak amacıyla çıktım. Adamın tekinin bir -omega olduğunu düşündüğüm- kadını rahatsız ettiğini gördüm. İnsanlar yanlarından geçip gidiyor, umursamıyorlardı. Başta kendimi tutsamda dayanamayıp adamın yanına gittim.

Yoongi

Çocuklar bana Jungkook'a bakmamı söylemişlerdi. Yaklaşık 10 dakikadır ses sedası yoktu. Montumu giydim ve dışarı çıktım. Jungkook'un bir adamla tartıştığını gördüm.

"Ne yapıyorsun?"

"Oyun oynuyorum. Sende oynamak ister misin omega?"

Adam elini Jungkook'un çenesine koydu.

"Çek elini."

"Niye çekmezsem yalvaracak mısın bu kadın gibi? Çok sıkıcısınız~"

Yanlarında ki kadın kaçıp gitmişti.

Adam Jungkook'a yaklaştığında sinirlendim ve adama bir yumruk geçirip yere serdim. Ardarda yumruklar geçirdim. Jungkook beni etkisiz hâle getirdi ve konuştu.

"İnsanlar var Yoongi."

Beni bir kenara çekti ve adama bu sabahki çocuğa vurduğu gibi karnını tekmeleyip yanıma geldi.

"Ben hallediyordum niye geldin?"

"Çok yavaşsın çünkü. Ayrıca nerede olduğunu merak ettikleri için geldim."

"Ben kendimi koruyabilirim."

"Uzatma tamam."

Bir omega olarak çok sevimli...seksi ve çekici? Hayır,sadece feromonu yüzünden böyle düşünüyorum.

"Ötede dur."

Beni dinlemedi ve aynı yakınlıkta durdu.

"Ayrıca süper kahraman gibi insanlarla uğraşma."

"Ne yani diğerleri gibi o kadına tecavüz etmesini mi izleyeyim?! "

"Sesini yükseltme."

"Alfalar kendilerini bir sik sanıyor cidden."

Bir alfa olarak alınmıyorum.

"Feromonlarınız yüzünden böyle yapıyorlar."

"Ne yapalım? Eve mi tıkanalım? Sanki oyunlarda ki gibi nasıl biri olacağımızı ya da özelliğimizi seçebiliyoruz da. "

"Düşüncelerini kendine sakla."

Homurdanıp sinirden bir küfür salladı ve önden yürüyüp kafeye girdi. Taehyung,Jungkook'un yerini kaptığı için -Jimin'in yanı- Jungkook onun gömleğini yakasından tutup kaldırdı ve yerine oturdu. Atarlı ergen...

***

Namjin olsun mu??

Omegaverse/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin