Okulun bittiğini söyleyen zili duyduğumda sevinerek kitaplarımı kapatıp toparladım ve Jimin ile birlikte dolaplarımıza yerleştirdikten sonra dışarı çıktık. Sarışın bir kız utangaç bir şekilde Jimin'e bakarak konuştu.
"Jimin seninle konuşabilir miyim?"
Jimin bana baktığında gülümsedim ve kafamı salladım. Jimin ve kız önden yürümeye başladı.
"Seni aptal neden izin verdin?!"
Jimin'in arkasından giden Taehyung'u bileğinden tutarak durdurdum.
"Merak etme hayır diyecek."
"Nereden bilirsin ki sen?"
"Çünkü o beni seviyor."
Bu bebeyle uğraşmak cidden komikti.
"Şakalarını düzgün seçmelisin."
Omuz silktim ve bu tarafa doğru gelen Jimin'in yanına gidip Taehyung'a inat kolumu omzuna attım.
"Jimin buraya gel!"
Taehyung bağırdığında cidden birazcık (!) tırsmıştım.
Jimin robot gibi dediğine uyup yanına gitti. Taehyung yürüdüğünde Jimin peşinden kuyruk gibi gidiyordu.
"Hey!-"
Yoongi bileğimden tuttu ve beni durdurdu.
"Onu sinirlendirtme."
"Niyeymiş?"
"Ben seni uyardım."
Ona döndüm. Montunu giyiyordu.
"Hadi gidelim. "
İtaatkâr oldum ve peşinden gittim.
"Önden git ilaç içeceğim."
"Evde içersin."
"Tamam o zaman seni siktiğimde de 'evde içersin' dersin."
"Pfft dur bir dakika sen mi beni sikeceksin omega?"
Gülüyor ve beni daha da sinir ediyordu.
"Evet."
Somurttum ve önden yürüdüm. Ne yani altta mı olacağım ben?
"İki adam dövdün ve sert takıldın diye üstte olmayı mı düşünüyorsun? "
Halâ gülüyordu.Evin kapısını anahtarla açtım ve içeri girdim.
"Siktir ah."
Feromonlarım beni etkilemeye başlamıştı.
"Ne oldu?"
"İlaçlarımı getir Yoongi."
Getirmezse cidden altta olacaktım.
İlacımı verdiği zaman direk gömdüm ve odama gittim. Kızışmanın 2. günündeydim ve sanırım seks yapma durumunda kalacaktım.
Sıcaklamaya başlıyordum ve yüzüm çoktan kırmızı kesilmişti.
Kıyafetlerimi giymeye başladım. İlaçlar bir boka yaramıyordu.
Pijamalarımı giymeyi başarmıştım.
"Jungkook iyi misin? Yoongi beni aradı gelmem için."
Jimin yanıma geldi ve yatağa oturdu.
"İlaçlarımı içtim ama bir boka yaramıyor."
"Gitmeli miyim?"
"Uyumaya çalışacağım.Git."
"Tamam o zaman. Gidiyorum."
Odadan çıktı ve gitti.
Yatağa yüz üstü uzandım ve telefona baktım.
Yunki Min
Odana girmeye korkuyorum.
İyi misin?Ben
Bok gibiyim.
Bence de odama girme.
Benimde bir gururum var.Yunki Min
Altta olacağın için böyle söylüyorsun.Ben
Kapımı kilitleyeceğim.
Uyuyacağım.
Odama girmeye çalışmamanı öneririm.
OkunduKapıyı kilitledim ve yatağıma geri döndüm. Cidden bok gibi hissediyorum...
Bir süre sonra yataktan çıktım ve Yoongi'nin odasına girdim.
Ben ben değildim ama bendim. Yani kendim gibi değildim. Hareketlerimi isteyerek yapmıyordum...Siktir gidip uyumalıyım.
Yoongi yatağında uzanıyordu. Beni gördüğünde şaşırmıştı.
"Jungkook ne oldu?-"
Bundan sonrası smut demedi demeyin.
Yoongi
Jungkook yorganın altından girmişti ve penisimi yalıyordu!? Feromonları gittikçe güçleşiyor ve beni ele geçiriyordu.
"Jungkook..."
Bir kaç dakika öylece durdum. Ağzına almıyordu. Dili cidden sıcaktı.
"...yanlış yapıyorsun."
"Böyle mi yapmalıyım?"
Bu sefer ağzına almıştı.
Onu çenesinden tuttum ve yüzüme bakmasını sağladım. Daha fazlasını istiyordu...
Onu altıma aldım ve izler bırakmaya başladım. Kokusu beni deli ediyordu. Arada sırada inlemeler bırakıyordu ve bu benim daha ileri gitmemi sağlıyordu. Elimi pijamasına attığımda durdum. Ne yapıyorduk?
"Yoongi devam et?"
Büyük gözleriyle resmen hipnoz etkisi bırakıyordu. Her neyse altta olan o olacaktı. Onu soymaya başladım. Bembeyaz bir teni vardı,cidden çok güzeldi.
Üstüme çıktı ve aceleci tavrıyla birlikte üstümü çıkarttı. Çok seksiydi. Tahrik olmuştu ve yanakları kıpkırmızıydı. Habersiz bir şekilde iki parmağımı ona sokmuştum. İnliyor ve içine girmemi istiyordu.
"Hamile kalmak mı istiyorsun cidden?"
Başta bana öylece bakmıştı ama sonradan adeta gözleri parlamıştı.
"Evet bir bebek çok şirin olmaz mıydı?"
Tamam benim sorunum değil diyerek içine girdim. Onu bekletmeyerek gel git yapıyordum. Doğruyu söylemek gerekirse, bir çok beta ve alfayla sevişmiştim ancak bu kadar zevk vermemişti.
Sonunda ikimizde geldiğimiz zaman rahat bir şekilde kendimi yatağıma atmıştım. Geceliğini ilikledim ve kendi alt geceliğimi giydim. Tufah bir alışkanlığım vardı. Her zaman üstsüz uyuyordum. Işığı kapatmadan uyuyan Jungkook'a baktım. Tatlı olduğu kadar fenada. Güldüm ve ışığı kapatıp kendimi uykunun kollarına emanet ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse/Yoonkook✔
Fanfic"Omega olarak çok mu mutluyum sence seni sikik?" Yan çift:Vmin Başlangıç:13 Ocak 2019 Bitiş:24 Temmuz 2019