Jungkook
Ağlamayı kesip yastıktaki sümüklerimin yanında olan telefonu aldım.
Ben
Neredesin???Yoongi
Otel odamdayım.
Seni görüntülü arayacağım.Hasiktir ya!
Hızla uçup yüzümü yıkadım ve üstümdeki kalpli pijamayı çıkarıp üstüme Yoongi'nin gri geceliğini giydim. Telefon çalmaya başlamıştı. Saçımı dağınık yapıp ev halinde olmasını sağladım ki zaten dağınıktı.
Derin bir nefes aldım ve yatağa yatıp çenemi elime dayayıp açtım. Yoongi'nin üstünde siyah bir gömlek vardı. Gömlek beyaz tenini ortaya çıkarmıştı. Lanet olsun! Gitmeden onun boynunda bir iz bırakmalıydım!
"Jungkook~"
Kendime gelip ekrana baktım.
"Yorgun olmalısın gidip uyu."
"Uyumadan önce seni görmek istedim."
"Seni özledim."
Sırıtmıştı.
"Ben de seni özledim."
Kalın sesi onu erkeksi yapıyordu -ki zaten öyle.-
"Okulun var gidip bebeğimizle birlikte uyu."
"Ben seninle uyumak istiyorum!"
Gözlerim dolmaya başlamıştı! Yutkundum ve kafamı yüz üstü yatağa düşürdüm.
"Jungkook sadece iki hafta. Bende dayanmıyorum sensiz uyumaya ama elimden birşey gelmiyor ballı çöğreğim."
Ballı çöğreğim dedi bana!
Güldüm ve ekrana baktım.
"Ne zaman böyle demeye başladın bana?"
"Gülmen için söylemiştim. "
Şaka gibi ya. Gözlerimi devirip trip atmaya başladım. Ciddi ciddi ağzına sıçmayayım Yoongi.
***
Üstüme hemen kıyafetlerimi geçirip bebeğimi son kez öpüp çantamı aldım ve çıktım.
Hızlıca okula gelmiştim. Birazdan ders başlayacaktı. Biri bana çarptığımda gözlerim kararmıştı. Tam zamanıydı.
"Önüne baksana lan!"
Çocuk birşey yapmadan veya demeden yürümeye devam etmişti. Yüzünü görmemiştim ama bu salağın amacı neydi amına koyayım?
Sınıfa girdiğimde öğretmen olmamasına sevinip çocukların yanına oturdum.
"Neden geç geldin?"
"Uyuya kalmışım. Dün Yoongi ile geç saatlere kadar konuştuk."
"Çok tatlısınız!"
Öğretmen geldiğinde derse başladık.
***
"Hadi ama Jimin!"
"Git başımdan Jungkook."
Alışverişe gitmek istiyordum ancak bu piç benimle gelmiyordu. Onunla gitmek istiyordum çünkü tek başıma gitmek hiç eğlenceli değildi!
Taehyung buraya gelince Jimin benden kurtulmaya çalışıp mızmızlanmıştı.
"Yardım et Taehyung!"
"Ben karışmıyorum. "
"Beni bekle. Ağzına sıçacağım."
Güldüm ve onu evden çıkardım.
Sonunda salıp yürümeye başlamıştı.
***
Alışverişte bir şeyler aldıktan sonra Jimin ve Taehyung'um birlikte yaşadığı eve gelmiştim. Birbirilerime alttan alttan yavşamışlar ve psikolojimi daha çok bozdukları için evime dönüp bebeğim ile ilgilenmiştim. Choi Bin'i uyuttuktan sonra salonaa gidip dizi falan izlemiştim.
Saat akşam 1 olunca uykum ağır basmış ve yatağıma girmiştim. Gece lambasınıda kapatıp kıvrıldım. Kısa sürede uyuya kalmıştım.
***
Huylanıp gözümü açmıştım. Etraf karanlıktı ve bir bok görmüyordum. Yanımda bir beden olduğunu görünce sorgulamayıp sarılmıştım.
"Peter Pan sen mi geldin? Çok geç geldin,ben büyüdüm ama olsun geçte olsa geldin-"
"Jungkook benim. "
Tam korkudan çığlık atacakken eliyle ağzımı kapatmış ve ışığı açmıştı.
"Yoongi?!"
"Sessiz ol. Choi Bin uyuyor."
"Altıma sıçtım ya hayvan herif."
Kıkırdayıp burnumun ucunu öpmüştü.
"Üzgünüm~ süpriz yapmak istiyordum."
Kollarımı boynuna doladım.
"Neden erken geldin?"
"Dedim ya süpriz yaptım."
Yanağını öptüm.
"Seni çok özledim."
Dudaklarına kapanacakken beni durdurdu.
"Bende seni çok özledim bebeğim ama Cho Bin burada. Uyanmaması lazım."
Offladım. Ayağa kalkıp Choi Bin'i aldı ve odasına götürdü. Geri geldiğinde kapıyı kapatıp bir kaplan gibi üzerime atladı. Kollarımı boynuna dolayıp öpüşmemizi başlattım. Ağzının içi sımsıcaktı ve bu hoşuma gitmişti. Onu kendime ittirip ikimizinde inlemesini sağladım. Dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırıp fısıldadı.
"Gece uzun olacak Tinker Bell."
"Ben kız değilim."
"Heyneyse."
Merhaba 127173618 yıl sonra yeni bölüm attım çok çok çok üzgünüm.
Bundan sonra bol bol yeni bölüm atacağım.
Bu arada yeni bir kurgu yayımladım, adı Daddy!/Yonkook dikkatini çeken varsa bir göz atabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse/Yoonkook✔
Fanfiction"Omega olarak çok mu mutluyum sence seni sikik?" Yan çift:Vmin Başlangıç:13 Ocak 2019 Bitiş:24 Temmuz 2019