8

2.8K 187 55
                                    

1 Hafta Sonra...

Başımı ona döndürdüm. Huzurlu bir şekilde uyuyordu. Karnımı garip hissedince suyumun geldiğini anladım. 'Yoongi' diyip bağırıyordum. Uyanınca mal gibi baktı ve beni hasteneye götürdü.

Doktorlar benimle ilgilenmiş ve beni doğuma almışlardı.

Ah...garip bir his ve acı...

***

Yoongi

Uzun bir sürenin ardından Jungkook erkek bir bebek doğurmuştu. Taehyung ve Jimin'de buradaydı. Hızlı adımlarla yürüdüm ve bebeğimizi gördüm.

Tanrım...

Bir Kore'linin nasılda renkli gözü olabilir?

Bal rengi ve açık kahve gibiydi... Kahve saçları, minik kırmızı dudakları ve küçücük bir burnu vardı.

Jungkook yorulmuş olmalıydı. Taehyung ve Jimin hâlâ bebeğe bakarken onlara Jungkook'un yanına gideceğimi söyledim.

Jungkook'un olduğu odaya girdim ve onun uyuduğunu gördüm.

Onu rahatsız etmeden saçını okşadım. Terlemişti tabii ki.

Bir dakika...?
B-ben şimdi baba mı olmuş oluyorum?

Salak salak sırıttım ve saçımı diğer elimle geriye attım.

Jungkook gözleri aralandığı zaman sırıtışımı sonlandırmam bir olmuştu. Ona yaklaşıp boynundaki beninden öptüm ve kokusunu derin derin çektim.

"Yoongi..."

Jimin elinde bebekle içeri gelmişti. Taehyung'ta arkasındaydı.

"Jungkook..." bebeği eline alınca devam ettim. "Onun gözleri renkli."

Taehyung ve Jimin de benim gibi Jungkook'un tepkisini izliyordu.

Gözleri doldu ve Jimin'in boununa atladı. Bebeği kendine yaklaştırmıştı.

"Jimin~ canım çok acıdı~!"

Bana değil de Jimin'e sarılmasına üzülmeli miyim? Bebeği ondan aldım ve rahatça sarılmalarını sağladım. Jimin'in bıyık altından gülüşünü görüyordum...

PİÇ.

Taehyung'ta bir kaşı kalkmış onlara bakıyordu. Taehyung kıskanınca bir kaşı havaya kalkardı. Bir şey yapmak istiyordu ama yapmıyordu. Rahatsızca hareket etti ve sahte bir şekilde boğazını temizleyip Jimin'in Jungkook'tan ayrılmasını sağladı.

Sohbetimizin ardından Jungkook'u daha çok yormamak için dışarı çıktık. 7 saat sonra eve bebeğimizle gidecektik...

***

Eve gelince anahtarları masaya attım ve bebeği odamıza götürdüm. Jimin ise Jungkook'la ilgileniyordu.

Bebek yolda gelirken uyuduğu için rahat bir şekilde diğerlerinin yanına gittim.

"Bebeğin adı ne?"

Taehyung'un gelen sorusuna Jungkook cevap vermeme izin vermeden cevapladı.

"Jong Suk."

"O bir modelin ismi değil miydi? Lee Jong Suk"

"O adamı beğeniyorum."

'O adamı beğeniyorum'
'O adamı beğeniyorum'
'O adamı beğeniyorum'

Rahatsızca kıpırdandım ve sessizliğimi korudum.

"Yoongi beğenmedi gibi."

"Daha kalitelisini bulabiliriz."

"Onu ben doğurdum. Bu yüzden ben koyacağım."

Jimin kavga edeceğimizi sanıp konuştu.

"Hadi gidelim biz. Sizde dinlenin."

Vedalaşmadan sonra sonunda oturabilmiştim. Jungkook'un beni izlediğini görünce ortamdaki sessizliği bozdum.

"Uykun var mı? Çok yoruldun, uyumalısın."

Yumuşak bir ses tonunda konuşuyordum çünkü bebek uyanabilirdi.

"5 saattir uyuyorum. Yani uykum yok."

Eliyle 'gel' hareketi yapınca ona yaklaştım ve yanına oturdum.

Bana sarıldı ve kafasını boynuma gömdü.

"Odada bir bebek var Yoongi...bizim bebeğimiz."

Tüylerim diken diken olmuştu.

Elimi çenesine attım ve bana bakmasını sağladım. Gözlerimiz sadece birbirimize bakıyordu. Zaman durmuş gibiydi. Ona yaklaştım ve küçük bir öpücüğü başlattım. Dudakları...çok tatlıydı. Sağ elini yanağıma attı ve karşılık verdi. Bende sağ elimi beline atıp bana daha fazla yaklaşmasını sağladım. Masum öpücüğü beni adeta yakıyordu...

Bebeğin ağlayışını duyunca birbirimizden ayrılmak zorunda kaldık.Harika...hadi şimdi 1 saat bebeği uyutmaya çalış Bay Min.

Kalktım ve odamıza gittim. Bebek ellerini ve ayaklarını sallayıp duruyordu. Lütfen çabuk uyu minik şey.

Jungkook kendini yatağa attı.

"Woo Joon?"

Önerdiğim isim karşısında onaylamaz şekilde mırıldandı ve kendi bir öneride bulundu. Bende hâlâ bebeği kucağımda sallıyordum.

"Choi Bin? Bence sevimli."

"Bende beğendim."

Choi Bin...bizim geleceğimiz.

Omegaverse/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin