Minel'in ağzından;
Sabah babamın tokadını hissederek uyandım.Artık alıştığım için sorun olmuyordu.Ama canıma tak etmişti,ben annemin sürtüklüğüyle ve babamın içkisiyle yaşamak zorunda değildim.Hemen kapımı kilitledim ve bavulumu hazırladım.Kıyafetlerimi giyip annem ve babamın gitmesini bekledim.O sırada saat 3'e bilet aldım.
~3 Saat Sonra..~
Saat 1 olmuştu ve oraya gitmem en az 1 saat sürerdi.Tek çare camdan çıkmaktı.1. Katta oturduğumuz için şanslıydım çünkü götüm kırılabilirdi. Götüm kırılmadan atlamayı başarınca gururla sırıttım.
Hemen bavulumu da alıp havaalanına gittim.Bavulum ve sırt çantam Harry Potter'lıydı.
Uçağı beklerken internette gezindim.Blackpink'in İnstagram sayfasına girip bu dört güzel kızın yeni fotoğrafını screenshot aldım ve beğendim.Yorum olara k"Blackpink I love you very much,you are very gooood!"yazdım.Sonrada google'a Blackpink yazıp onların resmi hesabına girdim.Aynı anda şoka girmiştim çünkü Blackpink'e yeni üye alınacağı ve seçmelerin bugün saat akşam 6'da olacağı yazıyordu. Hemen başvurumu yaptım.Yaşım falan uyduğu için kabul olmuştu-ki zaten 20 yaşındaydım kabul olmama şansı yoktu.Hemen hangi şarkıyı söyleyeceğimi ve hangi dansı yapacağımı da yazdım.Şarkı olarak same old love,dans olarak Blackpink Boombayah yapacaktım.
.
O sırada gelen uçağa bindim.Tayland ve Kore arası 4-5 saatti.Uçaktayken şarkımı bir daha dinledim.Ve kendimde söyledim.Biletimi first class'tan almıştım.Kapılar ses geçirmediği için sprun olmuyordu,biraz daha büyük olsa dans ederdim ama bizim ebeveyn banyosundan daha küçüktü(ebeveyn banyoları küçüktür genelde bilirsiniz.)Konu gitti tamam skdnkdns
Uçaktan indiğimde bir göz gezdirdim.Artık hayatım değişeceğini iyi biliyordum...İlk bölüm böyle oldu arkadaşlar,umarım beğenirsiniz:)
240 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink'in Yeni Üyesi
FanficYang PD'NİN odasına girdiğimde heyecandan ellerim titriyordu...Ne yani,Blackpink grubuna katılacaktım ve blinktim.Siz olsanız heyecanlanmazmısınız? Blackpink bu boru mu yahu? Umarım hikayemizi seversinizzz