"Clarie! Uyan artık. Geç kalmak üzereyiz..."
"Pekala kalkıyorum işte"
Annemin sesiyle yataktan çıktım, hemen elimi yüzümü yıkadım kahvaltı yapmaya vaktim yoktu bugün yeni okula kayıt yaptıracaktık.
16 yaşındayım ve lise için annem yeni açılan büyük bir okula gitmemi istiyordu. Okul isteğe bağlı olarak yatılı olabiliyor ama evimiz pek uzak sayılmaz yani yatılı kalmaya niyetim yoktu. Hızlıca giyinip salona indim.
"Clarie arabadayım "
Bu annem, işte gidiyoruz.Garip...içimde bir his var sanki bu okul benim için iyi olmayacak gibi geliyordu.İçimden bir ses sürekli "Gitme oraya" diyip dururken "Bu hayatının fırsatı" diyen diğer sesle kavga ediyorlardı.
..
Vay canına... Burası tahmin ettiğimden daha büyük ve ihtişamlı.
Sanırım içimdeki ses yanıldı.
"Bayan Morez, hoşgeldiniz. Ve sen de Clarie olmalısın genç bayan."
Bunu söylerken bana dönen adam anladığım kadarıyla okulun müdürü. Okul bu ay açıldı yani ilk öğrencilerdenim. Bu heyecan verici doğrusu.
..
"Selam ben Amy."
"Clarie"
"Memnun oldum"
"Bende."
Okulun ilk günüydü yanımda uzun boylu zayıf ve kısa sarı saçları olan bir kız oturuyordu. Neden bilmiyorum ama bu samimi tavrına rağmen ona ısınamadım. Dersler düşündüğüm kadar sıkıcı geçmedi. Aksine zaman çabuk geçmişti ve eve dönüyordum. İlk günden arkadaş edinememiş olmam normal miydi? Aslında evet çünkü utangaç biriyim denebilir. Verilen birkaç testi yapıp yattım.
..
"Evet! kim bana mitoz bölünme evrelerini çizmek ister"
Bu Biyoloji öğretmenimiz Bay Pory. Açıkçası biyoloji diğer derslere göre daga eğlenceli. Zil çalmıştı biraz okul turu yapmak istedim.Tabiki tek başıma. Üst katlarda müzik odası, laboratuvar, kütüphane, resim atölyesi gibi odalar ve dolaplar vardı. Karşı binada yatılı kalanlar için yatakhane, mutfak, çamaşırhane, duşlar falan filan. Alt katlarda da birkaç sınıf ve depo gibi birkaç oda vardı kayıp eşya odaları olduğunu tahmin ediyorum pek kurcalamadım açıkçası biraz ürkütücü görünüyordu o katlar.
..
Yeniden bahçeye çıktım. Biraz dolanırken güvenlik klubesinin yanındaki bankta oturan bir kız dikkatimi çekti. Garip görünüyordu dizlerini göğsüne doğru çekip elleriyle sarmıştı ve korkmuş görünüyordu. Yanına yaklaştım.
"Hey, kötü görünüyorsun sorun nedir? "
Bişeyler mırıldanıyordu beni duymadı yada duymazdan geldi.
"Burdalar...onlar...onlar burda benim için.be-benim için...beni istiyorlar"
Bunları söylerken ileri geri sallanıyordu. Kimdi "onlar" ne istiyorlardı bu kızdan?
Bütün gün aklımda kızın cümleleri yankılanıp durdu.
..
Ertesi gün okulun tiyatro salonuna bakıyordum ve duvarda binanın tarihçesi vardı. Garip...Çok ilginç eskiden mühürlüymüş ama nedeni yazmıyor.Kütüphaneye gidip araştımak istedim belki o kızın söyledikleriyle alakası olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
HorrorBen Serra ( @WaffleQueeni ) bu kitabı Ece ile birlikte yazıcaz yani bir part o bir part ben.Seveceğinizi düşünüyorum vote ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen bizim için önemli