Biraz inceleyince bunun okulun kuş bakışı bir planı olduğunu anladım ama okul 5 katlıydı ve bir sürü bloktan oluşuyordu. Yani bu harita sadece bir kısmını gösteriyor olmalı diye düşündüm.
Yemekhanede okulun ilk günü yanımda oturan kızı aradım neden bilmiyorum. Yoktu...Zaten adını bile hatırlamıyordum onu bulsam ne diyecektim ki?
..
Dersler bugünlük bitmişti güneş yeni batıyordu ve odamda haritayı inceliyordum. Birden bir sürü renkli çizgi ve sayılar yazılı olan haritada işaretli alanlar farkettim. Bunlar da ne? Özellikle işaretlendiğine göre önemli olmalı değil mi? İlk ilgimi çeken kırmızı kalemle işaretlenmiş ve etrafına yıldızlar çizilmiş bölümdü. Okulun girişinden takip ederek o bölümü buldum, burası mutfak. Ama oraya şuan öylece gidemem yarın derse girmeyip öğle arasında boşken sızacaktım.
..
DrrDr drrr
"Kapat şu alarmı Clarie"
Bu uykulu ses tanıdıktı...Sofia!! Birden ayağa fırladım. Gece yada dün onu gördüğümü hatırlamıyorum.
"s-s-sen... sen ne zaman geldin"
Sesimin ve ellerimin titremesine engel olamıyordum.
"Clarie sakin ol, ben hep buradaydım zaten farketmemiş olamazsın"
Farketmemiş olamazsın mı? Dalga mı geçiyor bu ya? Gelmedi ki gece hiç.
"Sofia gece gelmedin ve dün de yoktun neler çeviriyorsun"
"hiçbirşey sersem! canıma susamadım"
..
İşte öğle arası oldu koşarak mutfağa gittim ve duvarları, dolapları ve hatta tavanı bile aradım ama bir anda kendimi yerde buldum. İşte bu!! Gökte aradığım şeyi yerde buldum ayağım bir kapağa takılmış ve kapağın üzerinde kırmızı ile bir daire çizilmişti.
Biraz uğraşıp kapağı açtım ve karşıma bir merdiven çıktı. Çok karanlıktı ama merdivenin sonunda ışık gömüştüm. Bir cep fenerim vardı hemen onu açtım. Aşağıda uzun ve dar bir koridor vardı açıkcası çok ürkütücü görünüyordu. Yerlerde su birikintileri ve böcekler duvarlarda çatlaklar tavanda yanıp sönen ışıklar he birde koridorun iki tarafında odalar vardı. Buranın binanın geçmişinden kaldığını düşünüyordum. Yavaş yavaş ilerlemeye başladım ve o an bir yazı gözüme çarptı "Görevli harici girilmez: İşkence Odası"
Sanırım tahminim doğruydu, burası tımarhaneden kalan işkence odalarının olduğu kısımdı.İlerlemeye devam ettim.Odalara şöyle bi göz gezdiriyordum ki birden çığlığı bastım. Odada asılan bir adam vardı buna adım gibi emindim! Zenci bir aram asılıyordu ve ayak ucunda ateş yakılıydı ve-ve yanında turuncu giysili 3 adam vardı. Ama gözümü kırpıp oraya yeniden baktığımda kayboldular. Nasıl olabilir bu? Girip odaya bakmaya korktum ve ilerlemeye devam ettim. Soluma baktım ve aman tanrım!! Bu odada ise derisi 4 turunculu adam tarafından yüzülen bir kız vardı. Ve bilin bakalım... yeniden baktığımda yok oldular. Bu nasıl olabilir aklım almıyor. Burda garip şeyler dönüyordu. Hemen geri döndüm ve burdan çıktım.
..
Sofia odadaydı...
Ona ne demeliyim? Ya da birşey demeli miyim? Dersem ne dicem? Bi saniye başa döndüm. Beni bu düşüncelerden sıyıran Sofia'nın sesi oldu.
"İyi misin Clarie? "
"Evet neden sordun"
Birden kapının önüne çöküp sırtımı duvara yaslamış bir şekilde buldum kendimi.
Nasıl olabilir ya bu oysa daha kapıdan bile girmemiştim ki?
"Aa evet.. şey ben iyiyim sadece...Söylemeli miyim?Hayır clarie bu berbat bir fikir herneyse boşver bişiler yiyelim mi?"
"aç değilim belki sonra"
dedi gülümseyerek.
..
Fizik dersinde en arka sırada pineklerken aklıma harita geldi hemen çantamdan çıkarıp incelemeye başladım. İşaretli olan diğer yerlere baktım ama etraflarında bazı sayılar vardı kütüphanede olduğunu düşündüğüm nokta sarıyla işaretlenmiş ve çemberin etrafında "1 2 . 1 2 . 1 4 " yazıyordu. Bu bir tarih olmalı diye düşündüm ve diğer noktalardada olduğunu farkettim. Demekki oralara yazan tarihlerde gitmeliydim. Ama ilk noktada yazmıyordu ki herneyse zaten çoktan gitmiştim.
..
Odama döndüğümde yatağımın üstünde Bay K 'den bir not buldum "Düşündüğümden zeki çıktın Clarie..." Ne demekti ki bu? Neler yaptığımı biliyor olamalı.
Çantamı alıp kütüphaneye gittim.Ama hayır işaretli alan için değil sadece kitap bakmak için.
..
"Clarie burda olmamalısın!! Biliyorlar!!"
"Ne? Kim neyi biliyor yahu? "
"Boşver zamanı gelince öğreneceksin ne için geldin"
"Ben kitabı vermeye gelmiştim ve birde " Paranormal Araştırmalar " adlı kitabı arıyorum."
Kitabı iade edip diğerini aldım ve odama çıktım. Sofia yoktu yine. Telefonum çaldı arayan annem;
"Anne"
"..."
"anne orda mısın"
"..."
"anne lütfen ordaysan cevap ver"
Bunu söylerken sesim ağlamaklı olmuş ve gözlerim dolmuştu.
"Üzgünüm Clarie..."
Bu fısıltı annemin sesiydi ama çok kısıktı anlamamıştım.
Telefon bir çığlık sesinin ardından kapandı ama ses anneme ait değildi yinede çok endişelendim evde birşey olmuştu.
..
"İzin almalıyım annem tehlikede olabilir anlamıyorsunuz"
"Clarie üzgünüm çıkamazsın sınavın var"
Müdüre sert gözlerle baktım.Odadan çıktım.Kesinlikle kaçacaktım ama nasıl...
@WaffleQueeni
Serra Ç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
TerrorBen Serra ( @WaffleQueeni ) bu kitabı Ece ile birlikte yazıcaz yani bir part o bir part ben.Seveceğinizi düşünüyorum vote ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen bizim için önemli