- Baba ne olur beni evlendirme verme beni ellere baba nolur.
Ağlıyordum bu ağlamam hiç durmayacaktı babam beni evlendiriyordu ve ben istemiyordum ve ben üstüne üstlük kuma olarak gidiyordum ikinci kadın olmaya gidiyordum.
Daha fazla dayanamayıp yere yıkıldım.
" Nolur baba kıyma bana ceylan gözüne kıyma baba beni öldürme yaşayan ölü yapma beni baba ne olur" dedim ağlayarak.
Yere eğildi babam o pamuk ellerini yüzümün iki yanlarına koyup gözyaşlarımı sildi. Dahada ağlamaya başladım.
" Ceylan gözlüm ağlama be kalbim ağlama be kızım mecburuz be kızım ben istermiyim seni istemediğin birine vermek ama hanımağa seni görmüş beğenmiş demiş ağaya vermezsek öldürecekler be kızım hem babanız gem kardeşiniz kalacaksın be güzel gözlüm" dedi babamda ağlayarak.
Babama sarılarak dahada şiddetli ağlamaya başladım benim annem yoktu kanser yüzünden bundan 8 yıl önce ölmüştü. Babam hem annem babam olmuştu bu zaman kadar bana bir fiske bilene bir şiddet bilene uygulamamaıştı kardeşimle ikimize.
Babamı merhaba en son annem öldüğünde ağlarken görmüştüm yine görüyordum.
" Baba ben yapamayacağım baba yapamam ben ama ama sen kardeşim için ölüye dönüşeceğim o konakta" dedim.
Babam elini vurdu bacağına.
" Yapma be güzel gözlü kızım yapma kader be kızım sen rabbime Allaha dua etmekten vazgeçme her şerde bir hayır vardır kızım" dedi.
Hızla ayağa kalktım ve lavaboya koştum babamın kullandığı jiletlerden birini aldım ve odama kendimi kilitledim.
Emre Aydın - Çocuğum belki
Söylemeye başladım sessiz sessiz. Ardından jileti bileğime yerleştirdim bileğime ardından bastırdım bileğime jileti kan akmaya başladı canım yanıyordu hemde çok ben daha küçüktüm benim hayallerim vardı yeni 18 yaşıma girmiştim. Jilet atmaya devam ettim neredeyse kolumun yarısına gelmiştim bırakıp diğer koluma jilet atmaya başladım Ağlıyordum ağlayacaktım. Bu kolumun da tam yarısındayken gözlerim kararmaya başladı.
Ardından kapı hışımla vurulmaya başladı.
- Abla abla bişey yapmamış ol ne olur kendine abla. Diye bağırmaya başladı kardeşim hala bağırıyordu Mehmet.
Ardından kapı kırıldı. İçeriye babam, halam ve Mehmet girdi halam çığlığı bastı.
-Sen naptın neden yaptın kızım bunu kendine. Diye bağırmaya başladı babam yine Ağlıyordum babam halam kardeşim. Ardından gözlerim kapandı. Ardından halamın çığlıkları, kardeşimin feryatları, babamın yardım için bağırmalarını duymuştum.
&
Gözlerimi yavaşca araladım. Ve beyaz tavanla karşılaştım bu koku bu kokudan anlamıştım hastanede olduğumu serumlardan sızan B vitaminin kokusuydu.
Yattığım yataktan ellerimle destek almaya çalışarak kalkmaya çalıştım ama anında yatağa düştüm kollarım geçi bir derecede dayanışmaya ak şekilde açıyordu kollarıma baktım sargıdaydı. Sanki kollarıma eriyen bir
mum damlatılıyordu her saniye.Ağlamaya başladım. Ardından kapı açıldı ve halam girdi içeriye. Hızla yanıma gelip yanımdaki koltuğa oturdu.
-Ceylan gözlüm niye yaptın bunu kendine be kızım sen bana annenin emanetisin. diyerek gözleri doldu.
-Babam nerede Mehmet nerede hala?
- Babanın tansiyonu düştü şuan uyutuyorlar.
Hızla yataktan kalkmaya çalıştım. Ama bu ine düştüm canım çok kötü acımıştı ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLA
ChickLitKuma... 4 harften oluşan ama bir insanı ölüme iten o kelime. Düşünsenize aileniz sizi istemediğini bir ağaya kuma olarak veriyor nasıl hissederdiniz ben düşündüm intihar ederdim. Ben Dila Saran 18 yaşına yeni girmiş bir kızım ben çocuğum ben daha be...