Sarsılarak kaldırıldım. Karşımda evlendirildiğim adam vardı.
- Neden kaçtın lan ne işin var burada.
Diye bağırmaya başladı.
- Yaşamak istemiyorum artık ya istemiyorum sahi ben evden kaçtım siz beni neden öldürmüyorsunuz ölmek benim hakkım niye öldürmüyorsunuz
Diye bağırdım yine ağlamaya başladım öldürmeleri gerekiyordu beni ya.
- Ölmek için atladım o balkondan ne yazıkki ölemedim ben başaramamışken siz başarın hadi
Diye bağırdım yine ardından yere düştüm.
- Ölmek istiyorum ölmek istiyorum beni öldürün
Diye bağırdım. Ellerimi toprağa vuruyordum.
Kolumdan tutup hızla kaldırdı.
- Ne yazık ki ölmeyeceksin ama ölmekten beter olacaksın
Diye bağırdı.
1 hafta sonra
O bana dokunmuştu o anki sinirle zorla bana dokunmuştu tecavüz etmişti dediğini yapmıştı ölmekten beter etmişti. Kaç defa intihar girişimine kalktım ama hep yakalandım yorulmuşum artık sadece su içiyordum başka bir şey yiyip içmiyorum belki öyle ölürdüm.
Oturduğum koltuktan kalkıp masanın önündeki sandalyeye oturdum bursa a4 kağıtları o vardı ve karakalem vardı. Yeniden çizmeye başladım bu sefer ağlayan bir kadın çizecektim boynunda halat olacaktı. Genellikle De öyleydi zincirlenen, dar ağacına asılan, vücudu yara bere içinde olan kadın cizmiştim ara sırada yapraklar çiziyordum resim yeteneğim güzeldi yarışmalarda birinciliklerim vardı.
Psikolojim bozulmuştu. Ardından kapı çalındı içeriye Ayşe girdi adını yeni öğrenmiştim bu evin hizmetlisiydi.
- Hanım kahvaltı zamanı geldi inmeyecekmisiniz?
Diye sordu.
- Hayır
Dedim.
- Ama Hanımım...
Sözünü yarıda kestim.
- Hayır
Dedim tekrar.
Yaklaşık yarım saat sonra kapı yeniden açıldı gelen buke Hanımdı.
- Buyrun ne için geldiniz acaba?
- Seninle konuşmaya geldim kızım.
- Sizi uyarmıştım bana kızım demeyi hak etmiyorsunuz.
Dedim sert bir tonda hayatımı mahveden kadına kızım dedirtirmiydim.
- Bu kadar ağır konuşma kızım.
Damarıma basıylrdu illaki basacaktı.
Ayağa kalkıp yüksek tonda bağırdım.
- Size kaç defa söyleyeceğim ben ya bana kızım demeyin kendimden iğreniyorum çünkü siz benim hayatımı mahvettiniz eğer beni seçmeseydiniz ben ölü olmayacaktım ben gözlerine ölüm asılan bir kız olmayacaktı ben küçüçüğüm be benden ne istediniz siz beni öldürdünüz o yüzden size sevgi göstermem asla ama asla beklemeyin.
Diye gürledim damarıma basıyordu.
Ardından buke hanıma döndüm üzülmüştü gözümden bir damla yaş düştü ama değerdi ben kaç kere ağlayıp sızlayıp intihara kalkışmıştım.
- Lütfençıkarmısınız bak rica ediyorum.
Dedim sinir krizi geçirmeye başlamıştım ve zarar verebilirdim.
Sakin olmaya çalışıyordum ama beynime bir kere kan sıçramıştı baktımçıkmıyor bağırdım.
- Çıkın çıkın sinir krizi geçiriyorum yoksa size zarar vereceğim
Diye bağırdım ellerim kollarım titremeye başlamıştı. Hala çık almıştı bana yaklaşmaya başladı.
- Baba dokunmayın çıkın dedim size ya çıkın
Diye bağırdım. Olduğu yerde dondu korkmuştur bu sefer hızla dışarı çıkıp kapıyı kapattı.
Çığlık attım duvarlara vurmaya başladım masadaki eşyaları her yere fırlarmatmaya başladım deliriyordum yatağın üstündeki çarşaf ve yorganı yere fırlattım
- Ölmek istiyorum
Diye bağırmaya başladım eline gelen herşeyi yere atıp parçalıyordum banyoya girdim elimi yüzümü yıkamaya çalıştım ardından aynadaki Ke dime baktım solmultum mavi gözlerim solmuş göz altlarım çökmüş beyaz tenim dahada beyazlatıp kireç gibi olmuştu yüzüm ağlamaktan tahriş olmuştu bu ben değildim eski ben değildi hızla duvara yerden aldığım sopayla vurdum.
Ardından yere oturup duvara belimi yasladım kafamı kollarımın arasına ağlamaya başladım böyle yaşamak istemiyordum.
Ardından hışımla odanın diğer kapısı açıldı kim girdi bilmiyordum ardından silüeti belirdi baranın.
- Ne var neden geldin
Diye bağırdım.
- Bu odanın hali ne lan niye bunu yapıyorsun kendine
Diye bağırdı hızla ayağa kalktı kalkmama ayağıma camlar battı yüzümü buruşturdum ama yinede yürüyüp önüne geldim.
- Beni bu hale siz getirdiniz birde soruyormusunuz
Diye bağırdı omuzlarına vurdum.
- Siz benim hayatımı mahvettiniz hayatımı kararttınız yaşama dair her şeyimi aldınız gelmiş bir de soruyorsun hepinizden nefret ediyorum hepinizden iğreniyorum.
Diye bağırdım ardından yüzümde bir acı bana vurmuştu bununda yapmıştı pezevenk adam.
- Gücünüz buna yetiyor değil mi kendinizden gücsüzlere vurarak hırpalayarak siz bu sunuz işte tek bunu yapmaktan başka bir halt bilmezsiniz ağrınıza gidecek bir laf olunca anında vurursunuz istediğin kadar vur susmayacağım.
Diye bağırdım. Kollarımdan tutup duvara fırlattı beni bu sefer camlar ayaklarımı kesin yatmıştı. Yere düştüm.
- Ne istiyorsunuz lan benden ben istiyormuyum sevdiğim kadının üstüne kuma gelmeni ha.
Diye bağırdı. Ayağa kalktım.
- Sen hiç ölümü tattınmı bu bedenin ölümü tattı mı senin ölüm nasıl bir şey eminimki onu bilene bilmiyorsun ölüm beş harften oluşuyor ama içinde barındırdıkları bu dünyadan bilene büyük düşün bakalım senin canını en fazla ne yakar ondan bilene acı siz beni öldürdünüz siz benim celladımsınız benden ne bekliyorsunuz cellatlarıma itaat etmemi mi?
Diye bağırdım.
- Sen ne kadar istersen iste seni boşamayacağım lan şimdi eşyalarını topla dağ evine gidiyorsun artık orada yaşayacaksın?
Diye bağırdı.
Bölüm sonu ballar. Şu kuma konusuna bir açıklık getirmek istiyorum bazıları çok abartmıyor mu? kız kuma olmayı diye düşünüyordur belki düşünsenize aileniz sizi istemediğiniz birine kuma olarak veriyor hemde düşünceniz durumunuz Nasıl olurdu yorumlarda bekliyorum düşüncelerinizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLA
ChickLitKuma... 4 harften oluşan ama bir insanı ölüme iten o kelime. Düşünsenize aileniz sizi istemediğini bir ağaya kuma olarak veriyor nasıl hissederdiniz ben düşündüm intihar ederdim. Ben Dila Saran 18 yaşına yeni girmiş bir kızım ben çocuğum ben daha be...