İngilizlerin atışlarından sonra sıra artık bize gelmişti. İlk biz ardından Prinz Eugen ön 2 bataryalarımızı ateşledik. Bize karşın Eugen 2 atışını Hood gemisini vurmayı başardı üstelik kıç tarafında yangın bile çıkardı!
O sırada bize 5 adet salvo yollayıp hiçbirini tutturamayan Wales gemisi 6. Salvosunda bizi vurdu. Gemimiz biraz hasar aldı ve kan kaybediyorduk(yakıt). Bu çok büyük bir problem! Gemi gittiği her yerde iz bırakıyordu. Sanırım kaçmak artık imkansız sonuna kadar savaşmak gerek!
Ortalık fena karışmıştı. Biz Hood'a hedef alıyorduk, Eugen ise Wales gemisine, Hood ve Wales ise sadece bize yoğunlaşmıştı. Keskin ve ağır barut kokusu ve sağır edici topların patlama sesi okyanusu cehenneme çevirdi!
Hood'a salladığımız 5. Salvoda ölümcül bir darbe indirdik! Prinz Eugen'de Wales'e ateş etmeye devam ediyordu. Farkettim ki Hood ölüyordu evet! Ölüyordu! Bu muhteşem bir haber!
Artık tek sorun Wales gemisi. Hood batarken bize 2 adet salvo yolladı, 2. Salvo bize isabet etti ve geminin yara almasına sebep oldu. Bunun üzerine Eugen, Wales gemisine 2 adet salvo yolladı fakat isabet alamadı. Wales'de 2 adet salvo yolladı fakat Hood'un kalıntılarından kaçtığından isabet sağlamadı.
Çok geçmeden Wales bize doğru keskin bir dönüş yaptı, bana kalırsa torpido atmak için hazırlanıyordu. Bizde nişanımızı Hood dan Wales çevirdik. Etraftaki torpido uçakları çok tehdit teşkil ediyordu, kaptan kaçınmak için sancak yönüne gemiyi çevirdi. Bu sırada 1 salvo daha Wales'e yolladık. Ve bir isabet daha! Galiba bu atış wales'in pusula kontrol platformuna denk geldi. Dengesiz manevralar sergiliyordu ve en sonunda ateşi kesti.
Savaş artık bitmeye yakındı Wales sis perdesi yapmaya başladı bizde, bize yaklaşan uçaklardan kaçınıyorduk. Prinz Wales'e yeterince yakın gözüküyordü, bundan dolayı 1 salvo yolladı. İsabet sağlamıştı! Kıç bölümden ağır hasar almışa benziyordu, uzakta pek belli olmuyor ama. Bu gemi hala nasıl batmadı!?
Sonuç olarak iki tarafda savaş alanından uzaklaştı bizde yeterince hasar yemiştik zaten. Sonuçta Hood gemisini batırdık birde Wales'e ağır hasar bindirdik. Bu o pis İngilizlere Alman mühendisliğinin farkını tatdırmış olması gerek! Ama yediğimiz hasarlar ilerleyen günlerde bizi büyük sorunlar doğuracak gibi duruyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzeyin Yalnız Kraliçesi
AcciónAtlantik okyanusunda tek başına dolaşan bir kraliçenin 9 günlük hikayesi... @BDRHN_TKN