@ashirwin is trying to send you a message
@ashirwin: Hey, prosím tě byl by si tak hodnej a došel mi dolů odemknout
You have accepted @ashirwin message, now you can start a chat
@lukethehandsome: Tak za tři minuty jsem dole
@ashirwin: kk
Pomalu jsem se vyhrabal ze své vyhřáté postele a položil své bosé nohy na studenou zem. Promnul jsem si oči, abych alespoň trochu zaostřil a ve tmě jsem se snažil najít triko, které jsem odhodil na zem, předtím než jsem si lehnul. Tepláky jsem sebral po cestě do obýváku a společně s trikem jsem si je u dveří oblékl. Nasoukal jsem se do svých šedých plyšových pantoflí a vzal jsem svazek klíčů, který byl pověšený na věšáku. Letmo jsem zkontroloval mobil, jestli mi nepřišla ještě další zpráva, ale nic.
Seběhl jsem dolů po schodech, ignorujíc fakt že je tak půl druhé ráno a lehce jsem se otřásl pod náporem chladu, který se táhl směrem od hlavních dveří, kde stál za sklem on. Měl ruce v kapse a hnědé vlasy rozházené do všech stran, nechápal jsem jak mohl stát uprostřed chladné jarní noci venku jen ve své kožené bundě a černých skinny jeans.
"Hey" pozdravil jsem ho letmým kývnutím hlavy, když jsem mu otevřel dveře.
"Dík" proklouzl kolem mě a bez dalších slov se odebral nahoru do svého bytu. Byl jsem naštvaný, už jen kvůli tomu, že mě vytáhl v půl druhé ráno z postele, kvůli něčemu, co poté ani neobjasnil a věnoval mi jen ledabylé a vynucené "dík".
Poté, co jsem se vrátil do svého bytu, jsem nemohl usnout. Vzal jsem do ruky tedy svůj mobil a najel na poslední konverzaci, kterou jsem v telefonu měl.
@lukethehandsome: Proč si byl tak pozdě večer venku?
@ashirwin: To není tvoje věc
@lukethehansome: Nemůžeš lidi jen tak probudit v půl druhé ráno, aby ti šli otevřít, a pak jim říct, že to není jejich věc
@ashirwin: Přesně tohle jsem udělal:)
@ashirwin: Nemám ve zvyku se zpovídat lidem, které neznám
@lukethehandome: Fajn
@lukethehandome: Ahoj, jsem Luke
@lukethehandsome: Bydlím o patro níž
@lukethehandsome: je mi 22
@lukethehandsome: teď je řada na tobě:))
Seen 01:59 am
ČTEŠ
ghost of you
Fanfiction"We're too young, too dumb, to know things like love But I know better now, better now So I drown it out like I always do Dancing through our house with the ghost of you." lashton - texting