seven.

94 9 0
                                    

ashton: hey lukey

lucas: ?

ashton: ta hvězdy je kráslná

ashton: jak svítíííjk

lucas: ashtone

lucas: jsou tři ráno

lucas: a na obloze není ani jedna

ashton: pro měbkj si tahvězds ty

lucas: jsi opilej?

ashton: noooooo

ashton: možná tvochu

ashton: mainko

lucas: ahhh

lucas: napiš mi, až budeš střízlivej

ashton: nnn lukey

ashton: :((((((((

lucas: co ashi

ashton: need ya

lucas: ach

lucas: kde si

lucas: přijedu pro tebe

ashton: já nvm

lucas: až tě najdu, tak tě zabiju


Promnul jsem si obličej, ráno určitě příjdu pozdě do práce. Oblékl jsem si tepláky a mikinu, co ležely na zemi. Zastavil jsem se před zrcadlem a ledabyle jsem si prohrábl vlasy, předtím než jsem si vzal klíče a odešel z bytu. Ranní váněk mě ofoukl a já se pod náporem zimy otřásl. Došel jsem ke svému autu a když jsem se posadil na místo řidiče, položil jsem si hlavu na volant a přemýšlel, kde Ashton může být. 

Strčil jsem klíčky do zapalování a rozjel se někam. Doufal jsem, že když třeba projedu pár ulic, tak na něj narazím. 

V rádiu se ozývaly tóny 'I like America and America likes me', od The 1975 a já začínal být zoufalý, když jsem ho nikde nemohl najít. Podíval jsem se na hodiny, které ukazovaly půl páté ráno a já propadl ještě většímu zoufalství. 

"For fucks sake, Ashtone" praštil jsem do volantu, ale neměl jsem sílu na to, abych zastavil auto a vrátil se zpět domů. Zbýval už jen jeden poslední bar na konci města, z toho co jsem slyšel, tak to nebylo dobré místo. 

Odhodlaně jsem projížděl mezi zapadlými ulicemi tohoto města, bezdomovci, co byli venku se na mě nenávistně dívali a já jen doufal, že ho tu nenajdu. Zastavil jsem před tím klubem, ruce jsem si vložil do kapsy své mikiny a zamkl jsem auto. Pomalu jsem se rozešel směrem do baru. Tohle místo vypadalo jako to z kriminálek, kde najdou mrtvolu, hned ve vedlejší ulici. Otevřel jsem modré zastaralé dveře a ovanul mě nepříjemný pach alkoholu a plísně. Ihned jsem si všiml červené kožené bundy a kučeravých vlasů. Snažil jsem se k němu procpat, ale dav lidí mě za žádnou cenu, nechtěl pustit. Pozoroval jsem, jak Ashtonův společník mu něco hází do pití, když se nedíval, a poté co to Ashton vypil, ho zavedl někam pryč. 

Už mě nezajímali lidi okolo, bolela mě hlava z toho, že jsem ztratil Ashtona z dohledu, a tak jsem se vší silou prorval, až k baru, a poté se vydal za nimi. Překvapivě jsem vešel na pánské záchodky a uviděl Ashtona přitlačeného na stěně, když ho ten slizák líbal a sundaval mu bundu. 

V afektu jsem ho chytl za triko a odtrhl ho od Ashtona, který se svalil na zem. Viděl jsem černě, ale jediné, po čem jsem toužil bylo cítít tu bolest mých kloubů, když jsem toho hajzla praštil znova a znova. Bránil se, taky mě párkrát praštil, ale já tu bolest nevnímal. Spadl na zem a já si na něj obkročmo klekl a pořád jsem ho mlátil do obličeje. 

"Lucasi" slyšel jsem tiché šeptání Ashe, ale nemohl jsem se odtrhnout.

"Lucasi" opakoval stále.

"Potřebuju, lucasi" blouznil, nebyl schopen ani dokončit větu. Z ničeho nic se má pěst zastavila ve vzduchu a já se konečně zadíval do Ashtonovy tváře - měl zavřené oči a byl bledý. Poté jsem přesměroval pohled na muže, který ležel pode mnou, měl zakrvácený obličej. Vstal jsem a rychle jsem zvedl a podepřel Ashtona, snažíc se ho vyvést ven do mého auta.

Překvapivě se mi ho podařilo dostat, až na sedadlo spolujezdce, kde jsem ho připoutal. Když jsem za ním zavíral dveře, odplyvl jsem si krev, která se mi hromadila v puse. Nejspíš jsem měl roztržený ret a možná i obočí. Rychle jsem nasedl do auta a odjel s Ashtonem domů.


a/n

cuties

ghost of youKde žijí příběhy. Začni objevovat