Yukarıya video koydum izlemeniz tavsiye.
Evt arkadaşlar bu benim ilk hikayem olucak inşallah beğenirsiniz.şimdi hikayeye başlıyalımm..
İyi okumalar♥️
Y/n;
Küvetteki kanlı suya bakıyorum ve kestiğim kollarıma acımıyor canım...alışkınım.kanımın suya damlamasındaki melodi hoşuma gidiyor.sesizliğin ve yalnızlığın şarkısı...her melodi kulağıma harika geliyor.gözlerimi kanın kırmızısından ayıramuyorum.acı çekmeye alışkınım göz yaşlarım benden izinsiz bir şekilde akıyor...
Kollarımın kanaması azda olsa durunca küvetten çıktım.küvetin tıpasını çektim ve kanlı suyun çekilmesini izledim.huzur verici kollarımı havluyla bastırdım kurulanıp çıktım.üstüme birşeyler geçiştirdim.kendimi yatağa attım tavana baktım.hayatta bir amacım yok.zorla yaşıyorum yarın okul olduğu için içimde küçük bir umut var.en azından bu lanet evden bir süre kurtulmuş oluyorum.sürtük üvey gereksizin sesi ile istemeden olsada yataktan kalktım üstüme ceket giydim ve aşağıya indim.
Üvey gereksiz:(üvey annen)
Ben sana demedim mi bu bulaşıkları yıka!!!
Sen:
-görevli ne güne duruyor
Üvey gereksiz:
-sen bana karşımı geliyorsun?!!3 gün boyunca sana yemek yok!!!Sırıttım ve arkamdan ne kadar bağırsada umursamadan evden çıktım.yolda yürüyordum nereye gittiğimi bilmeden ayaklarım benden bağımsız haraket ediyordu otobüs durağında durdum etraf kapkaranlıktı buda benim hoşuma gidiyordu.sessizliğin şarkısı en sevdiğimdendi...durakta kıvrılıp yattım ve gözlerimi kapattım.karnımdaki gurultulara cevap vermeden uykuya daldım.
~~~~~~~~~~~~
Gözlerime acı veren ışıklarla uyandım.yattığım yerden doğruldum.belim ağrıyordu alışkınım bu ağrı kendimi bildim bileli var zaten...eve doğru istemsizce yürümeye başladım.kapıyı çaldım.sinirle bana bakan biyolojikle karşılaştım.
Biyolojik gereksiz: (baban)
-duyduğuma göre birileri yine saygısızlık yapmış!!
Sen:
-yinemi devecen
Biyolojik gereksiz:
-nerden bildin
Sen:
-tahmin etmek zor değil
Kollarıma baktı ve
Baban:
Zaten kendine yeterince zarar vermişsin cezanı yarına erteliyecem ahh dur bi dakika yarın zaten hayatının en büyük cezasını alacaksın:)
Sen:
-neden ölmeme izin vermiyorsun sende kurtul bende kurtulüm
Baban:
-ahh tatlım neden öyle diyorsun sen bana yakında minyonerler kazandırcaksın bekle sadece
Sen:
-memlüniyetleDedim ve içeri girdim.direk odama çıktım gerçi oda demeye bin şahit ister. Eski bir çatı katı küf kokusu yayılmış bir yer.ama seviyorum burayı kendimle baş başa kalabildiğim tek yer yatağa yattım ve gerçek annemin nerede olabileceğini düşündüm.
Sen:
-anne lütfen geri gel.....
.
.
.
.
.
Devam edicek
Yorum yapmayı unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIKLAR(sensiz yapamıyorum)jeon jungkook
RomanceBenim canımı yaksada ben onu seviyorum