Life mercy

731 31 2
                                    

İnşallah beğenirsiniz isterseni şarkı ile okuyun
İyi okumalar...

Karşımda maskeli bir adam gördüm.simsiyah giyinmişti.kafama gelen ani bir darbe ile gözlerimi kapattım........
                  

:jungkook'dan:
Terasta oturmuş sigaramı içiyordum.aklımda bu günki yaptığım sözleşme vardı.umarım milyarlar ödediğime değer....adamları göndereli 1 saat olmuştu.umarım becermişlerdir bu aptallar.o sırada terasın kapısı çaldı.gel dediğimde ise içeri bir koruma geldi.
Koruma:
-efendim istediğiniz kişiyi yakaladık şuan bodrumda baygın bir şekilde
Jk:
-tamam geliyorum birazdan
Sigaramdan biraz daha içtikten sonra küllükte söndürdüm ve bodrum kata indim.......

Y/n' den:

Kafamdaki iğrenç acıyla gözlerimi açtım.heryer karanlıktı kollarım bağlıydı.kollarımı dün kestiğim için ipler deyiyordu ve bu canımın yanmasına sebep oluyordu kollarımın acımasıyla inledim.bi süre sonra kapı gıcırtıyla açıldı ve içeri birazda olsa ışık girdi. Siyahlar içindeki adam sırıtarak bana geliyordu.kimdi bu dahada önemlisi beni neden kaçırmıştı.acı içinde zar zor konuşmaya başladım.

Sen:
-sen kimsin??beni neden kaçırdın.
Önce büyük bir kahkaha attı.
Jk:
-demek baban sana söylemedi ha
Sen:
-ne demeye çalışıyorsun??
Jk:diyorumki baban seni bana sattı hemde iki milyara

Duyduğum cümleler beynimde yankılanıyordu.kulaklarım çınlamaya başladı.ne zaman aktığını bilmediğim göz yaşlarım formamı ıslatıyordu.demek bir baba öz kızını 2 milyara satabiliyordu.
Jungkook:
-ah tabi gerçekler yüze sert bir yastık gibi çarpar.

Dedi ve kahkaha attı tipindende belliydi bana hiç iyi şeyler yapmayacağı.zorla yutkundum.
Sen:
-bana ne yapacaksın??
Jungkook:
-ben sana değil sen bana yapacaksın....

Dedi ve yine aynı sırıtışı yapıp gitti.....demek bu kadar değersizdim.baba dediğimin gözünde çaput parçasıydım.kalbimin acısı kollarımın acısından daha fazlaydı.fısıltı ile ağlamam haykırarak ağlamaya dönüşmüştü.daha 18 yaşındayken bunlar çok fazlaydı.omuzlarımdaki ağrı beni çökeltmeye yetiyordu.babama tek söyleyeceğim inşallah paranızda boğulursunuz ve bir gün benim ayağıma kapanacaksınız ve bem işte o zaman sizi huzur evine atacağım.....acı içinde gözlerim kapandı.
~~~~~~~~~~
Bodrumun kapısı hızlı bir şekilde açıldığı için olduğum yerde sıçradım.ellerimdeki iple kana bulanmıştı.içeri yine dünki maskeli adam girdi ve bana yaklaştı.
Jungkook:
-evet bir gece burada kalman iyi gelmiştir.şimdi diyeceğim herşeyi yapmaya söz vereceksin!!!
Sen:
-asla....
Ellerini boğazıma doladı ve sıktı.
Jungkook:
-söz vermek zorundasın yoksa...
Sırıttım ve  konuşmaya çalıştım boğazımı sıktı için konuşamıyorum.
Sen:
-daha yeni numaralarla gel.
Jungkook:
-sen fazla oluyorsun ama!!!

Dedi ve boğazımı biraz daha sıktı bense sadist gibi sırıtıyordum,.nefes almam zorlaşıyordu.
Jungkook:
-hmm peki annen desem istediklerimi yapar mısın.

Dedikleri ile yüzüm düşmüştü.gülmem soğmuştu.
Jungkook:
-bende öyle düşünmüştüm eğer istediğimi yapmassan sevgili annene zarar vermek zorunda kalırım güzelim;)
Zorla konuşmaya çalıştım.
Sen:
.
.
.
.
Devam edicek
Lütfen beni takip edinnn
Çok uğraşıyorum...😊

LÜTFEN♥️♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LÜTFEN♥️♥️♥️

SESSİZ ÇIĞLIKLAR(sensiz yapamıyorum)jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin