Don't have a servant??

802 32 3
                                    

Lütfen yukarıdaki şarkı ile dinleyin ve takip edin♥️
Sen:

-t-tamam yapıcam
Tekrardan sırıtmaya başladı ve maskesini çıkardı.
Jungkook:
-peki kabul ettiğine göre bu odadan çıkabilirsin.

Dedi ve arkama geçip ellerimi çözmeye çalıştı.her ipi ellediğinde acı ile inliyordum.kollarım intihap kaplamıştı kesin.en sonunda çözdü ve rahat bir nefes aldım.sandalyeden kalktım ve o adamı takip. ettim.merdivenlerden yukarı çıkıyorduk  merdivenlerin sonuna gelince  yüzüme yansıyan ışıkla gözlerimi kapattım.uzun süre karanlıkta durunca  ışığa alışmak zordu.gözlerimi avuşturdum.bu sefer merdiven çıktık.burası villa gibi yerdi.o kadar parası varken beni niye satın alırki.siyah ve eski bir kapının önünde durduk.adam kapıyı açtı ve içeri girdik.eski karanlık bir odaydı.tozdan nefes alınmayacak durumdaydı.öksürmeye başladım.
Jungkook:
-alışsan iyi olur yeni yaşacağın yer.
Koskoca evde buradamı kalıcam yani.kafamla onayladım üstüme doğru yürümeye başladı.gerçekten artık korkmaya başladım.o bana yaklaştıkça bende geri gidiyordum.en sonunda sırtım soğuk duvarla buluştu.adam iki elini duvara  dayadı ve yüzüme yaklaştı.
Jungkook:
-bu evin kuralları var.1....asla ben çık demeden bu odadan çıkmıcaksın.2.....asla konuşma 3...asla gülme. Bu söylediklerimi yaparsan sana zarar vermem ama aksi olursa.

Elleri ile kollarımı kavradı ve birazda sıktı.zaten kanaması daha yeni durmuş olan kollarımı tekrar sıktı.gözümden gelen bir yaş yanağımı ıslattı.
Jungkool:
-canını çok pis yakarım...canı tek yanan sen olmazsın ve beni kızdırma.

Dedi ve hızla kollarımı bıraktı.yere çöktüm ve kollarıma baktım.kanıyordu ilk defa kollarımı jiletlediğime pişman olmuştum.burada olmamın tek sebebi babam denilcek şahıs yüzündendi.bür gün babamdan da bu adamdan da intikamımı alıcam ve emin olsunlarki bana çektirdikleri acıdan daha çok canları yanıcak.....adam odadan kapıyı sertçe çarparak gitti.ayağı kalktım ve odanın dolabını açtım.çarşaf gibi birşey bulunca kollarıma bastırdım acımı dindirmek için dudağımı ısırıyordum.eski püskü yayları çıkık olan yatağa oturdum.derin bir nefes aldım ve niye hayla yaşadığımı düşündüm.ben sadece dümdüz bir yolda a yürümek istedim hiçbir taşa takılmadan , küçük taşlara takılıp yere çakıldım ama yılmadım devam ettim.o küçük taşları kaldırdım ve yoluma devam etmeye çalıştım.ben o küçük taşları kaldırdıkça yerlerine daha büyükleri geldi.ama bunları taşımaya gücüm yetmiyor.o engelleri aşamıyorum.nefesin yetmiyor.....
Ertesi sabah:
Yattığım yatağın yaylarının belime batmasıyla gözlerimi açtım.eski küflü odamda olmayı bunların bir kabus olmasını umdum ama değildi herşey gerçekti.fazlası ile acıkmıştım.beni niye burada tutuyor?bana ne yapacak?benim  gibi bir aptalı kim ister?

Jungkook:
Uyuşturucu iğne yolu ile damarlarıma gönderdim.bu sıvının damarlarımda gezmesi hoşuma gidiyor.odamdan çıktım bugün bara gitmeyi planlıyorum.önce şu aptal kıza bakmam lazım. Çatı katına çıktım.içerden ağlama sesleri geliyordu.kız babası ileyken çok sorunlar yaşamış herhalde ama banane....bu içimdeki kötü davranma yada zarar verme isteğimi yok etmiyor.kapıyı açtım kız benim geldiğimi görünce göz yaşlarını sildi.

Jungkook:
- demek uyanmışsın

Kirpiklerinin üstünden  nefret dolu bakıyordu .

Jungkook:
-evi toplaman lazım
Y/n:
-zenginsin hizmetçin felan yok mu?
Jungkook:
-var oda sensin hadi şimdi işinin başına.

Sırıtıyordu.......bu kız gerçekten garip.
.
.
.
.
.
Devam edicekk

Çok tatlı değil mi ponçik yongişş                       😚😍😊😆😆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok tatlı değil mi ponçik yongişş
                       😚😍😊😆😆

SESSİZ ÇIĞLIKLAR(sensiz yapamıyorum)jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin