,,პასუხი ყოველივე ამისა"

43 3 4
                                    

წაიკითხა, ჯერ გაეღიმა და შემდეგ გააანალიზა თუ სად იყო და ცოტა შეცბა.  ფრთხილად აიღო წინგი და  სკოტთან წავიდა რადგან ეს წიგნი დააკავშირა იმ უჩვეული გრძნობასთან და მოჩუქურთმებულ კლდესთან. ჯეკი მშობლებს შეუთანხმდა რომ ღამე სკოტთან დარჩებოდა და მშობლებიც დათანხმდნენ იმიტომ, რომ იცოდნენ თუ როგორი მეგობრები იყვნენ. მთელი ღამე გაათენეს და წიგნიც ბოლომდე წაიკითხეს.წიგნში ისეთი რამ ეწერა რაც რეალობას აფსოლიტურად სცდებოდა.

წიგნში ეწერა: ,,ჩვენ-ადამიანები და ჩონჩხები ერთად მოვდივართ უკვე  28 საუკუნეა. ჩვენ ერთმანეთისადმი დამოკიდებულება  საკმაოდ კარგია. ერთმანეთს ყველაფერში ვეხმარებოდით. ეს იყო სამეურნეო საქმე თუ თავდაცვა სხვა ქვეყნების შემოსევებისგან. მოვალეობები გადანაწილებული ისე გვქონდა რომ უერთმანეთოდ ყველაფერი წყალში ჩაიყრებოდა რაც აქამდე ერთად ავაშენეთ. არც ჩვენ და არც ჩონჩხებს არ გვიფიქრია იმაზე რომ ეს მჭიდრო კავშირი ოდესმე დაინგრეოდა....                                                                                         აღმოჩნდა რომ ურთიერთობის გაფუჭებას მხოლოდ ჩვენ-ადამიანები ვირიდებდით  თავიდან. ჩონჩხების ტომის ბელადმა გადაწყვიტა რომ თავს დაგვსხმოდა რადგან მათ ჩვენ აღარაფერში ვჭირდებოდით. ჩვენი გამოყენებით მათ ის ჩაიგეს ხელთ რაც ადამიანთა მოდგმას ხელს შეუშლიდა არსებობაში. ამ ქვის წყალობით ადამიანებს წვდომა ჰქონდათ ყველა იმ ინფორმაიცასთან რომელიც მხოლოდ და მხოლოდ სიმართლეს შეესაბსმებოდა.ასევე ეს ქვა წყარო იყო ძალისა რომლითაც უკვდავებასა და უდიდეს ძალას შეიძენდნენ. ეს ქვა ადამიანებს  იმ დღიდან აქვთ როდესაც ჩონჩხებთან მეგობრობა დაიწყეს. ქვა უხუცესთა საბჭომ რომელშიც შედიოდნენ უხუცესი ფიზიკოსები,ალქიმიკოსები,ასტროლოგები და გეოლოგები შექმნა იმ მიზნით რომ თავი დაეცვათ ჩონჩხებისგან თუ ისინი ადამიანებძე თავდასხმას ეცდებოდნენ.                               და დადგა ეს დღეც. ჩონჩხების ბელადმა გადაწყვიტა რომ ადამიანები უსრგებლო არსებებს მიეკუთვნებოდნენ და სამყაროსთვის უკეთესი იქნებოდა თუ ისინი განადგურდებოდნენ. ჩვენ გვიკვირდა თუ რატომ გადაწყვიტეს მათ ჩვენი განადგურება. ჩონჩხები ხომ ადამიანთა სიკვდის შემდეგ იბადებოდნენ და ჩვენი განადგურების შემთხვევაში ვეღარ გამრავდლებოდნენ. მაგრამ ჩონჩხებს ყველაფერზე ჰქონდათ ნაფიქრი. მათ აღმოაჩინეს ისეთი ფორმულა  რომლის დახმარებითაც მათ შეეძლოთ შეექმნათ სხვა ჩონჩხები. როდესაც დავრწმუნდით რომ ჩონჩხებს ვერ გადავაფირებინებდით ჩვენთან ომს გამოვიყენეთ ქვა რათა  სისხლისმღვრელი ბრძოლა თავიდან აგვერიდებინა. ამ ქვის დახმარებით ადამიანმა სახელად ჰენრიმ შეიძინა უსაძღვრო ძალა და გახდა უკვდავი. ამ ძალით მან ჩონჩხები მათაში არსებულ ქალაქში რომელიც ჩვენთვის ქალაქ-მუზეუმადაა ცნობილი  გამოამწყვდია.მაგრამ საუბედუროდ ჩონჩხებმა ეს ქვა ბრძოლის დროს მოიპარეს და თან წაიღეს. ამ მთის გარშემო ცუდი მაგიაა დასადგურებული რადგან ჩონჩხებმა ვერ შეძლონ ამ ქვის გამოყენება და ადამიანებს საფრთხე არ შეუქმნან.ამ მაგიითაა გაჟღენთილი ქვის ის კარიპჭე რომლითაც კეტავს  ქალაქ-მუზეუმთან მისასვლელ გზას. ხოლო ამ მთის გარშემო ცუდი აურა ტრიალებს და ადამიანს შეუძლოდ ხდის, რათა არავის არ  მოუნდეს კარიპჭესთან მისვლა. ეს ქვა გახდა ადამიანებისთვის აპოკალიფსის დასაწყისის განადგურება და ეს ქვა გახლდათ რეალობის ქვა."

სიცოცხლე  სიკვდილის შემდეგWhere stories live. Discover now