ამ კარიბჭეს დიდხანს უყურებდნენ. კარიბჭე ძალიან ლამაზი, ასევე შემზარავი იყო. აშკარად ეტყობოდა რომ მაგიით იყო გაჟღენთილი. კარის ცენტრში შაღრმავებული ადგილი იყო.
-ჯანდაბა ძმაო ეს კარი როგორ უნდა გავაღოთ?(სკოტი)
-არა,არა,არა. მოიცადე სადმე სახელური ექნება.(ჯეკი)
-ხუმროობ? რა სახელური. დაგავიწყდა რა როლს ასრულებს ეს კარიბჭე?(სკოტი)
-მართალი ხარ. მაგრამ...(ჯეკი)
-შეხედე ჯეკ. ცენტრში ადგილია დარჩენილი და ამ ადგილიდან იწყება პატარა დაკლაკნილი ხაზები.(სკოტი)
-თითქოს ეს ადგილი მდინარის სათავეა და აქედან გამოედინება ეს ხაზები.(ჯეკი)
-იქნებ აქ რაიმე ქვა ან მსგავსი უნდა ჩავდოთ.(სკოტი)
- წამოდი ამ მთას შემოვუაროთ და საგულდაგულოდ დავათვალიეროთ. თან დასამალი ადგილები უნდა გავაკეთოთ. აქ ხომ ამისთვის წამოვედით.(ჯეკი)
სკოტმა და ჯეკმა დაიწყეს მტის დათვალიერება. თან იმაზე წუხდნენ რომ ამ დღეს კიდევ ერთ ხელ მოუწევდათ იმ ადგილას გავლა სადაც ლამის ჭკუიდან შეიშალნენ. დროის დაკარგვა არ უნდოდათ ამიტომ საჭმელად აღარ შეჩერდნენ. გზადაგზა ჭამდნენ.
-მისმინე ჯეკ მოდი ჯერ ამ მთის მწვერვალზე ავიდეთ. იქიდან კარგად გამოჩნდება კარგი ადგილები.(სკოტი)
-კარგი აზრია.(ჯეკი)
დაიწყეს მთის მწვერვალზე ასვლა.თავიდან ძალიან მარტივი იყო. მაგრამ თანდათან რტულდებოდა. ბოლოს და ბოლოს ეს ხომ კლდე იყო. ბიჭებს იქ ასვლა არ გაუჭირდათ მიუხედავად იმისა რომ იქ სილკვდილის დიდი რისკი იყო.
მიაღწიეს მთის წვერს და იქ ულანაზესი ბუნება დახვდათ. ასევე უჩვეულო ადგილი ცენტრში. აღმარტული იყო ქვის მოწითალო სვეტი და მის წინ სამი პატარა ხის კაცი.
ქვაძე რომელზეც ხის კაცები იყო. ამოტვიფრული იყო დიდი წინადადება მაგრამ მხოლოდ ოთხი სიტყვა გაარჩიეს: საიდუმლო, კარი, სავსე, მთვარე. ეს ოტხი სიტყვა ერტ წინადადებაში რომ წაიკითხეს ივარაუდეს რომ სავსე მთვარეს საიდუმლო კარი გამოჩნდება. ბიჭებს ძალიან გაეხარდაც. ჯეკი მეცხრე ცაზე იყო. ამ კაცუნების წინ ბეჭედი იყო დამაგრებული რომლზეც პატარა ბრილიანტი იყო. ბევრი ეცადეს მაგრამ ვერაფრით ვერ ამოიღეს ბეჭედი.
უკვე ღამდებოდა. ბიჭებს კი ღამის აქ გათევა ნამდვილად არ უნდოდათ. ჩავიდნენ კარიბჭესთან. ჯეკი სწრაფად გაიქცე რათა ველოსიპედები აეღოთ. ველოსიპედებით უფრო სწრაფად გასცდებოდნენ ამ მაგიის ადგილას. აიღო ჯეკმა ველოსიპედები და კარიბჭესტან მიიტანა. აქედან ისინი დიდი სისწრაფით შევარდნენ მაგიაში.
YOU ARE READING
სიცოცხლე სიკვდილის შემდეგ
Fantasyროდესაც 14 წლის ჯეკი და მისი მეგობრები ველოსიპედიტით კატაობდნენ ავიდნენ მთაზე რომელიც არ თუ ისე შორს იყო მათი ქალაქიდან. ჯეკი და მისი საუკეთესო მეგობარი სკოტი მთებში შეამჩნევენ ქვის უზარმაზარ კარიპჭეს და მისკენ წავლენ. რაც უფრო უახლოვდებოდნენ ამ...