YILBAŞI Bölüm 1

114 26 12
                                    


 5 4 3 2 1 0 YENİ YIL 2019 . Evet sizinde gördüğünüz gibi saniyeler önce yeni yıla girdik. Biz şuanda tam kadro yerini bilmediğim bir evde partiye geldik. Havada ağır alkol kokusu var ve biz de biraz içmiş olabiliriz. Bora'nın sesiyle kendime geldim."Abi ya burası beni gerdi şöyle sahile doğru azcık yürüyelim." Arda ise  " Aynen abi bende şu kalabalığın içinde ne dediğimi bile kendim duyamıyom. Şu bardaklardaki alkolü bitirelim de gidelim." dedi. Tüm kadro alkolü bir dikişte bitirip ayaklandık. Sonra sahile doğru yürümeye başladık ve bir de ne görelim sahil evden daha da kalabalık. Sanırım kolejin tümü buraya gelmişti hatta bazıları kolej için verilen davete sırf kaynaşmak için gelmişti. Çünkü bazılarını daha önce hiç görmedim ve birde konuşmalarına kulak misafiri olmuş olabilirim. Bora bir daha konuşmaya başladı "Ya abi bu ne ya nereye gitsek hep aynı pazarı görüyoruz seç beğen al da yok burda hep aynı kişiler. Tam konuşmak için atılcaktım ki Mete benden önce davranıp konuşmaya daldı. "Tamam o zaman  müzik sesinin ve insanların gelmediği bir yere gidelim" dedi ve hep beraber yola koyulduk. Bir  süre sonra bir deniz bulduk ve orada oturmaya başladık yanında da bir ev vardı.Bir süre geçtikten sonra hepimizin aklı süper oldu Bora ve Arda dans ediyorlardı biz Ece ile şarkı söylüyorduk sanırım çünkü benim aklımda süper olmuştu bi ara Mete de oynamaya kalktı. Zaten sonra çok üşüdük ve kendimizi karanlık evin içine soktuk. Sonra da direk uyuduk sanırım gerisini hatırlamıyorum.












FELAKET (ASKIDA)Where stories live. Discover now