Direk üzermdekileri değişmeye başladım geç kalıyordum çünkü. Az önce gardırobumdan ayarladığım siyah kayık yaka thşort (yazılışını unuttum föflvlvclclcl) altıma ise siyah yüksek bel pantolonumu giydim. Saçımı direk tepeden at kuyruğu yapıp beyaz spor ayakkabılarımı giyip direk odadan çıktım. Makyaj yapmayı sevmiyorum daha doğrusu gerek duymazdım. Telefonumu, kulaklığımı,cüzdanımı, şarj aletimi siyah deri küçük sırt çantama koyup direk dışarıya çıktım. Direk kafeye doğru yöneldim.
Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Arya Dinçer 20 yaşında üniversite son sınıfa giden bir öğrenciyim. Annem ben doğumdayken, babam ben doğmadan 6 ay önce bir iş kazasında ölmüş. Hiç kardeşim yok diye biliyorum daha doğrusu bana öyle söylediler. Ben klasik olarak teyzem ile eniştemin yanımda büyüdüm. Üniversitem buraya -yani İstanbula- çıktığı için teyzemleri orada bırakıp buraya geldim. Burada bir iş buldum hem çalışıp ve hem okuyorum. Öğrenci yurdunda hiç bir sebebim yokken teyzem ve eniştem izin vermemişlerdi. Bende buradan bir ev kiraladım. Çalıştığım yerden kazandığım paranın yarısından fazlasını ev kirasına verip geri kalanını ihtiyaçlarıma kalıyordu. Ay sonunu ara sıra zor getiriyordum ama yine de yetinebiliyorum.
Kafeye varınca ilk sıcak hava basıncı sonra yüzüme sigara kokusunu bastıran Halime Teyzenin o meşhur limonlu kek kokusu yumaşatmıştı. Bu kokuyu severdim. Çalışanlar için ayrılan odaya girip üzerindekileri çıkarttım ve iş kıyafetlerimi giyip dışarıya çıktım ve direk siparişleri almaya başladım.
Burada benim en en en sevdiğim benim gözümde dünyanın en iyi abisi olan Atakan abi var. Onu çok ama çok seviyorum...
(Seni yazarın yesinn).
Siparişleri verirken yanlışlıkla kızın üzerine kahveyi döktüm. Allah seni kahretmesin emi Arya. Allah çorabında delik olduğunu misafirlikte görürsünde ayağını büke büke uyuşur inşallah. Tabi sonra direk klasik tövbemi ettim.SAKAR ARYA!
"Ay! çok pardon çok özür dilerim. " dedim panikle.
Sarışın mavi gözlü kız
"Ay! yaktın üzerimi. İtalyadan aldığım ipek gömleğim gitti. Dünya kadar para saydım ben ona 2 saniye içinde mahvettin" dedi.
"Bakın gerçekten özür dilerim..." demeye kalmadan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum
ChickLitSeviyordu onu genç kız. Canını vericek kadar ama bir şey eksikti onda ; Güven. Hiçbir zaman tam olmayacaktı güveni. Seviyordu genç adam onu. Her şeyini ortaya koyacak kadar seviyordu... Onlar birbirinin kokularına aşık olan iki insandı...