Derin bir nefes alıp bankanın girişinden içeriye girdim.
Orda çalışan bir kadının yanina gidip, buraya gelirken unutmamak için defalarca içimde tekrarladığım umut beyin ismini verdim.
"Umut beyle görüşme yapıcaktım"
"Tabi, buyrun"
Kadını takip etmeye başladım. Merdivenlerde yukarı çıkıp sağ tarafta olan kapıya yöneldiğinde durdu.
"Isminizi öğrenebilir miyim?"
"Aylin gök"
Kadın gülümseyip kapıyı tiklatti.
'Gel' sesini duyunca kapıyı açıp bir kaç adım atıp konuştu."Umut bey sizinle görüşme yapmak isteyen bir hanim efendi var. adı Aylin gök"
"Çağır kizim gelsin"
Kapı az birşey aralık olduğu için sesleri gayet iyi duyuyordum. Kadının gelip beni çağırmasını beklemeden içeriye girdim.
Karşımda 45-50 yaşında olduğunu düşündüğüm bir adam duruyordu. Oysa ben daha genç birisini bekliyordum.
Az önce beni buraya getiren kadın, adama gidebilir miyim bakışı atıyordu resmen.
"Teşekkürler kızım, gidebilirsin"
"Rica ederim efendim"
Aman ne saygı da ne saygı.. böyle yerler beni bayıyor lan.
"Ömer'in kızıydın dimi"
"Evet"
Adam konuşmamı bekler gibiydi ama zaten buraya neden geldiğimi biliyordu.
"Lise mezunuydun dimi kızım"
Adamın sıcak kanlı olması (samimi) az da olsa içimi rahatlatmıştı.
"Evet, muhasebe bölümü mezunuyum"
"Hmm anladım"
Adam masanın üstündeki kağıtları alıp karıştırdıginda içinden küçük bir kağıt çıkardı.
Hayla ayakta durduğum aklına gelmiş olucak ki, eliyle masanın diğer yanında olan sandalyeyi işaret ederek
"Otur kızım" dedi.
Adama gülümseyip oturdum. Oturduğumda yorulmuş olduğumu iyice anlamıştım.
Umut denilen yaşlı adam elindeki kağıdı inceledikten sonra bana uzattı.
"Kızım şu evrakları tamamlaman lazım"
Uzattığı kağıdı alıp göz gezdirdim
-ikametgah
- sağlık raporu
- diploma fotokopisi
- 3 adet vesikalık foto
- adli sicil belgesiIVIR ZIVIR ŞEYLER YAZIYORDU
"Tamam o zaman ben bunları bugün tamamlasam yarın getirsem ne zaman işe başlarım?"
Adama sorar gözlerle baktığımda, biraz düşünür gibi oldu sonra da iki elini masanın üzerinde birleştirip ciddi bir ifadeye büründü.
"Yarın getirirsen bir sonraki gün hemen başlayabilirsin"
"Güzel, peki ne iş yapıcağım?"
"Kamera sisteminden sorumlu olacaksin kizim"
İç sesim' ohaaa sen nasıl yapıcaksın o işi? Hiç birşey bilmiyorsun' diye söylenirken adamın sesini duymamla iç sesimi susturdum.
"Merak etme kizim, tek başına olmayacaksın. Zamanla işi daha iyi kavrarsın"
Adam sanki içimi okumuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANKA (G×G)
Teen Fiction"Seni seviyorum" "Üzgünüm.." "..." "Bunu söylemek için biraz geç kaldın"