İsmi farklı ama yaşiyacaklarimin aynı olduğu bir güne yine gözlerimi açtım.
"Aylin, uyansana kız geç kalcan işe"
"Tamam anne bagirmana gerek yok"
Yataktan doğrularak ayağa kalktım hazırlanmam gerekti.
...
"Aylin, uyanmadın mi daha"
Annemin sesini duyduğumda sinirlerim tekrar bozulmuştu
Ne yani işi birakcam bu gidişle
"Anne bağırma ya, lavaboya da mi gitmeyelim"
......
Bankanın içine ilk adımımı atarak girdim. Aslında burda olmak çok sıkıcıydı, eğer düzgün bir iş bulsaydım burayı kessinlikle bırakırdım çünkü her gün o karanlık yerde bilgisayar başında durmak insanin bunalmasina sebep oluyordu.
"Günaydin"
Sesin geldiği yöne kafamı çevirdigimde gülümseyerek bakan sibele karşılık verdim.
"Günaydın sibel"
"Sen yukarı geç aylin bende kahve alıp biraz sizinle takilcam, hazır daha hiç kimse yokken"
"Tamam" diyip merdivenlere yöneldim.
Karanlık olan odanın kapısını açtığımda bilgisayara kafasını gömmüş olan berk direk benim yönüme çevirdi başını
"Ooo aylin hanim bir gün inşallah benden önce burada olursunuz"
Gülümseyerek yerime doğru geçerken
"Sana da günaydın berk"
imali imali bakıp söylediğimde kahkaha attı resmen
"Vay günaydın dememiz lazımmış demek ilk başta"
Hafifçe omzuna vurarak bende güldüm.
O sırada karanlık odanın içi açılan kapıdan dolayı az da olsa aydinlanmıştı.
"Ooo sibel hanım hayırdır, siz buraya uğrar mıydınız"
Berk gülerek söylediği şeyle sibele bakıyordu
"Ya of berk, dedim hep beraber bi kahve içeriz, onun da içine etme"
"Tamam patron"
..................
Bankanın kapanmasına 1 saat kala yine aynı şeyler yaşanıyordu.
Ben bilgisayara kameralara anlamsizca bakarken berk'in sesiyle aniden irkildim.
"Korktun mu?"
"Yok sadece dalmıştım , sende öyle birden konuşunca şey oldu işte"
"Hmm, ben o zaman az aşağıya iniyorum hemen gelirim"
"Tamam"
Berk ardından kapıyı kapatınca bilgisayara bakmayı kesip cebimdeki telefonu çıkartıp oyalanmaya başladım
Berk gideli 10 dakika olmuştu ki aşağıdan gelen çığlık sesiyle aniden elimdeki telefon yere düştü
Noluyor diye kameralara baktığımda kar maskeli ve elinde silah olan iki kişi birşeyler yapmaya calişiyolardı.
Anlaşılan bankayı soyacaklardi.
Aklıma gelen ilk şeyle hemen sakin olmaya çalışarak yerdeki telefonumu alıp tam polisi arayacağım sırada kapının aniden açılması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANKA (G×G)
Teen Fiction"Seni seviyorum" "Üzgünüm.." "..." "Bunu söylemek için biraz geç kaldın"