I. VREAU SĂ FAC MUZICĂ!

38 3 0
                                    

Liniştea cartierului Salcâmilor din Bucureşti este tulburată de o ceartă puternică ce izvorăşte din odăile conacului Gherman. După ce Victor îi mărturiseşte soţiei sale, Alina, un vechi secret ce le dă viaţa peste cap celor doi, aceasta nu mai suportă şi izbucneşte.
Alina: Cum ai putut să-mi faci una ca asta? Cum ai putut fi atât de crud încât să-i faci asta propriei tale soţii? Tu... Tu chiar nu ai deloc conştiinţă... Doamne, Dumnezeule, nu poate fi adevărat!
Victor: Alina, draga mea, dă-mi voie să-ţi explic... Nimic nu e aşa cum pare! Ştii doar situaţia noastră. Adrian m-a ajutat foarte mult...
Alina: Adrian, Adrian, Adrian... Fii şi tu blestemat, şi el! Merg la poliţie! Nu pot suporta o asemenea nedreptate! Alin are dreptul să ştie totul!
Victor: Draga mea, nu fă asta! Alin va fi distrus, eu voi fi distrus, tu vei fi distrusă! Vom pierde totul! Nimic nu va mai fi la fel! Nu înţelegi?! Familia Gherman va fi distrusă definitiv...
Alina: Asta e singura ta grijă, nu? Că vei pierde toţi banii, că vei pierde partenerii de afaceri, că vei pierde casa asta... Nu? Tu chiar nu te gândeşti deloc la mine şi la Alin, nu? De fapt, dacă te-ai fi gândit, nu ai mai fi făcut lucrul ăsta îngrozitor. Dă-te din faţa mea! Mă duc la poliţie şi voi spune totul! Totul!
Victor: Nu voi permite un asemebea lucru! Nu te las să ne distrugi! Doar peste cadavrul meu vei putea trece!
Victor e decis să o împiedice pe Alina să meargă la poliţie, însă şi femeia, la rândul ei, e hotărâtă să se facă dreptate. Victor se pune în faţa soţiei sale, iar aceasta îl îmbrânceşte şi din greşeală, cade pe scări, lovindu-se foarte puternic la cap. Victor e acum într-o baltă de sânge, iar Alina, descoperă cu stupoare, atunci când îi ia pulsul, că bărbatul a murit.
Alina: Doamne, ce-am făcut? Ce-am făcut?! Victor, trezeşte-te! Victor! Victor, nu mă speria! Doamne, nu poate fi adevărat, te rog să nu fie adevărat! Victor, nu poţi muri! Victooor!

*

În timp ce Alina, panicată cheamă o ambulanţă, Adrian Niculescu, un celebru creator de modă ce locuieşte alături de vila Gherman, aşteaptă cu nerăbdare, telefonul Dianei, care se întoarce astăzi din Istanbul cu iubitul său, Alin, fiul vecinilor Gherman. Diana şi Alin au plecat într-o vacanţă de o săptămână, deoarece peste două săptămâni fata are prima sa prezentare de modă, unde va primi şi premiul pentru "Cel mai tânăr creator", în urma performanţei sale. Deşi tatăl său e foarte mândru de ea, fata visează altceva, dar nu vrea să-l supere nici pe Adrian, care a crescut-o singur după moartea mamei sale, Monica.
Adrian: M-a sunat, Diana a sunat! Ajunge într-o oră la aeroport! Doamne, parcă nu a trecut o săptămână de când nu am mai văzut-o, ci o lună sau chiar un an!
Ioan: Aşa e, aveţi dreptate, domnule Adrian! Şi nouă ne-a fost îngrozitor de dor după domnişoara Diana, dar ştiţi cum sunt tinerii: nouă ni se pare că a trecut un veac, lor li se pare că a trecut o secundă! (zâmbeşte amar)
Adrian: Aşa e, bine zici, bătrâne! (râsete zgomotoase) Hai, nu mai pierde timpul! Fugi după Didi la aeroport! Să nu o lăsăm să aştepte!
Ioan: Desigur, domnule Adrian! Am plecat deja!

*

Entuziasmul Niculeştilor sau panica celor din familia Gherman sunt străine pentru familia Dănescu, a cărei vilă se află vis-à-vis de cele două, peste stradă. În timp ce Irina îşi savurează liniştită cafeaua de dimineaţă, fiica sa, Andreea, zboară de fericire la gândul că Alin se întoarce din vacanţă.
Irina: Andreea, ce se întâmplă cu tine? Atât de mult te bucuri că se întoarce Diana? Adică, mă rog, ştiu că sunteţi cele mai bune prietene, dar cred că nu trebuie să exagerezi... E plecată de o săptămână, nu de un an! Ce Dumnezeu?!
Andreea: Draga mea mamă, ştiu că uneori ai tendinţa să faci din ţânţar armăsar, dar chiar nu ai de ce. Pur şi simplu, sunt fericită că vine Didi, se apropie defilarea, prezentarea de modă, mă rog...
Irina: Dacă zici tu... În fine! Să ştii că încă nu mi-a trecut supărarea pe Didi asta a ta pentru că nu te-a făcut pe tine manechinul principal în defilarea sa! Păi se poate aşa ceva?! O străină în locul celei mai bune prietene! Subliniez: CELEI MAI BUNE PRIETENE!
Andreea: Mamă! Of, mamă, of! Iar mi-ai stricat dispoziţia! Mă rog, urc în camera mea până nu mă strezi şi mai mult! Te pup, blondino! (se strâmbă obraznic)
Irina: Auzi la ea ce vorbe! Şmechera! I-am permis prea multe! Cred că a sosit vremea să iau mai multe măsuri. De când a plecat taică-su, şi-a cam luat-o în cap! (zâmbeşte) Lasă, să fie ea sănătoasă! Nu vreau nimic altceva!
În timp ce Irina contempla la viaţa sa după plecarea lui Paul, soţul său, în Franţa, Rareş, bodyguard-ul Andreei şi a familiei Dănescu o anunţă pe doamna casei că o ambulanţă a venit peste stradă.
Irina: Cee? O ambulanţă? Peste stradă? Adrian a păţit ceva? Vorbeşte odată, omule!
Rareş: Ambulanţa nu a venit la vila Niculescu, doamnă Irina. A venit la familia Gherman. Victor Gherman este dus de urgenţă la spital!

Iubire şi orgoliuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum