18 Eylül 2012

14 2 0
                                    


  Günlerden 18 Eylül 2012 ve ortaokulun ilk günü, kuralar çekilmiş ve herkes kendi sırasına doğru gidecek ve öyle de oldu. Sınıflara dağıldık ilk o girdi sonra ben, yüzünü görmemiştim daha ama bir sıcaklık vardı içimde ona dair. Ya çok yakın arkadaş olacaktık yada oyuncağı olacaktım. Kim bilirdi o gördüğüm kıza 5 seneden fazladır aşık kalabileceğimi, kim bilirdi kıza kendimi unutturabilmek için arkadaşlarına konuştuğum biri olduğunu söyleyebilmek. Kim bilirdi ki o kızdan başka bir kız aklıma giremeyecek. O kızla hayallerimiz aynı olacak ama tek fark olacağına kim bilebilirdi ki! Biliyordum aslında sadece benim sevdiğimi biliyordum aslında edebiyatım onun gözünde fakir edebiyatıydı biliyordum o ve ben olmaktan ileriye gidemeyeceğimizi. En son konuşmamızda dediği tek cümle kazındı hem kalbime hem aklıma. Diyebildi ki "Bir daha görüşmeyelim.." kaldım öylece sokak ortasında. Şu satıları yazdıkça hâlâ saplanıyor aklınıza gelen her güzide parça. Ama hâlâ onsuz hayal kurmam hâlâ onunla evleneceğim günü, telefonda baba olduğumu söyleyeceği günü beklerim. İmkansızdır ama bu düşünce, kavuşabildi mi Leyla ile Mecnun ki biz kavuşalım? Kavuşabildi mi Kerem ile Aslı da biz kavuşalım? Açabildi mi Kerem, gerdek gecesinde Aslı'nın gömleğini de ben senin kalbini açayım? Vurdun kalbimin kilidini giyotine, açtın. Peki neden yaktığın ateşi söndürmeden kapattın o kapıyı, peki neden terk ettin sonsuzluğa? Peki neden dedirtiyorsun bana bu cümlelerde, peki neden göğsüm ağrıyor yazdığım her cümlede? Peki neden her nefesimde tekrar aşık oluyorum? Neden, açıkla artık lütfen neden?

Lyovel'dan DenemelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin