Demlendi göz yaşımın dipleri,yarıldı kalbimin içi,
Sensiz yaşamaktan gönülsüzüm.Ne gel demeye gücüm kaldı nede gelmene gücüm.
Rahat uyu artık gelmeyecek o çocuk.
Zifr~i karanlık hayallerim,senin için atan kalbim.
Yetişti aşk bahçemde gözlerin.
Yeşerdi kalbimin derinlikleri,sen gel diye bekler oldu dizlerim.
Fanusun için de duydum çığlık seslerini.
Kaybetti benliğim senliğini ,gücüme gidiyor her bir yandan sensizliğm.
Gün ışığıyla geldi sevgisizliğin,yaşamaya değermiydi benliğin.
Geceler kahrından ışımıyor,karanlık feveran ediyor gölgelerden.
Senin için açan çiçeklerim kahrından geri soluyor,giderken yürüdüğün yollar üzüncünden eriyor.
Ne aptal bir benim kaygısızken,senin yokluğun hiç koymayacakmış gibi hissetmem.
Ha birde şu var bırakmayacakmış gibi davranmam ,ne acı dimi senin için yalvarmam.
Dün seni gördüm kalbimden defnedilirken ,üzülmedin mi rahmetliye giderken.
Sürgünden yeni gelen aşk delladım gibi,kalbime sökmeye hazırsın,vicdansız sevgili.
Yasta olan bir kalbim var benim gel infaz ette kurtulayım ,sensizlik için de yaşamaktan.
Söylediklerime inanmaya bilirsin sevgilim,inan benim değilsin .
Bir sigara dumanında boğdun hislerimi ,nefes almaya gücüm kalmadı artık nolur dön geri.
Kapandı gözlerim sensizlikten,ruhum tarafından hapsedildi suretin.
Sende ki bu kibir ne denli belli sevgili ,yeter artık bu azap hadi dön geri. ❤
Oy vermeyi unutmayalım arkadaşlar ♡