Pořád pohled Štěpu:
A na schodech jsem potkal Jakuba, byl pouze ve spodním prádle... Už mi došlo proč se ze zhora ozývaly takové skřeky.... Vrhl jsem na něj naštvaný pohled a on se na mě jen nechápavě podíval a řekl "Jééé ahoj Štěpo, proč se tak mračíš? Stalo se něco?" "Bež do obýváku." Zasyčím na něj a on jen přikívne a jde dolů se mnou v patách. Když dorazíme do obýváku a Jakub si všimne Lii skrčené na gauči, ztuhne. Vydá ze sebe jen tiché "Ehh..." Což Liu přinutí zvednout hlavu...
"Ahoj zlato, co se stalo?..." "CO SE STALO?!? TY SE MĚ OPRAVDU PTÁŠ CO SE STALO?! JAKUBE JÁ NEJSEM BLBÁ ANI HLUCHÁ, TY SI JAKOŽE MYSLÍŠ ŽE JSEM TEBE I SILVII NESLYŠELA?!?" Zařve na něj Lia a zvedne se.
"JAK JSEM MĚL PODLE TEBE ASI VĚDĚT ŽE SE VRÁTÍŠ DOMŮ TAK BRZO?!" Zařve Jakub zpátky. "CHTĚLA JSEM TĚ PŘEKVAPIT A UDĚLAT TI RADOST ŽE JSEM PŘILA DŘÍV! JEN KVŮLI TOBĚ, A NAMÍSTO TOHO TY SI TADY UŽÍVÁŠ S MOJÍ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKOU?! TO UŽ TI JAKOŽE NEJSEM DOST DOBRÁ NEBO CO?!?"
"STAČÍŠ MI, JEN VĚČNĚ NEJSI DOMA A MĚ UŽ TO PROSTĚ PŘESTALO BAVIT BÝT DOMA FURT SÁM! A JELIKOŽ VÍM ŽE MĚ MÁ SILVIE RÁDA TAK MĚ PROSTĚ NIC JINÝHO NENAPADLO! JEDNODUŠE NECHCI BÝT FURT SÁM!!!" Zařve Jakub ještě hlasitěji. "FAAAKT??! TAK VÍŠ CO?! JE..."
Lia to nestihne doříct protože ji přeruší jak někdo otevírá dveře a ten někdo je Ráďa.
"Ehhh, čau děcka...Asi jdu nevhod co?..." Pak si radek všimne že Lia brečí a rozběhne se k ní jakože jí chce obejmout ale Jakub mu stoupne do cesty. "KAM SI JAKO MYSLÍŠ ŽE JDEŠ?! NEPŘIBLIŽUJ SE K MOJÍ PŘÍTELKYNI!!" Zařve na Ráďu Jakub.
"PŘÍTELKYNI??!" Zařve Lia.
"ANO, PŘÍTELKYNI! CO JINÝHO BYS ASI TAK MĚLA BEJT CO?!?""VÍŠ TY CO?! BYLA JSEM TVOJE PŘÍTELKYNĚ!! JE KONEC JAKUBE!" Řekne Lia a s těmito slovy se Jakub zastaví a jen se tak na Liu dívá.
"K...k...konec...? Lio ale vždyť víš že bez tebe nemůžu být... Jsi jediná koho mám...." "BYLA JSEM JEDINÁ KOHO JSI MĚL! TEĎ UŽ MÁŠ JAK TAK KOUKÁM NĚKOHO LEPŠÍHO!" "...." Po Liiných slovech je tich, vypadá to že Jakub už nemá co říct a tak to ticho přeruší Ráďa. "Počkat o co tady vlastně jde?!" Zeptá se a podívá se na Jakuba. "JAKUB SI TO MEZITÍM CO JSEM TU NEBYLA TAK SI TO TADY UŽÍVAL SE SILVIÍ!" "JAKUBE! JE TO DO PRD*LE PRAVDA?!?!" Zeptá se poměrně naštvaný Radek. "Já....ono..to....ehmmm...jo...je to..pravda...." Vykoktá ze sebe. "COŽE?! PANENKO NA NEBI JÁ TĚ ASI ZABIJU!" "NO TAK! DOST UŽ!!" Zařve Lia. "JÁ TO VYŘEŠÍM JEDNODUŠE! S TÍMHLE ČLOVĚKEM UŽ NECHCI TRÁVIT ANI MINUTU TAKŽE SE ZEPTÁM ŠTĚPU A RÁĎU..... Mám se odstěhovat já, nebo Jakub?...."
Hey Guys!
Jak myslíte že se bude dál příběh vyvýjet? A jak asi Štěpa odpoví? No ale každopádně vám chci moc poděkovat za 19 přečtení u minulékapitoly! Můžeme dát pro další díl např. 7 přečtení a 3 komentáře? :)
Bye Guysss!
ČTEŠ
Nebýt nevěry, nemám tebe //FF Baxtrix,HouseBox,Wedry
Novela JuvenilLia se vrátí z dlouhé pracovní cesty a těší se na svého současného přítele Kubu (House) avšak to co najde doma jí zlomí srdce, našla Jakuba v posteli s její nejlepší kamarádkou, naštěstí se zrovna z Brna vrátil Štěpán (Baxík) a Liu ze všeho vytáhl...