שליחת הקטעים 0.2

100 14 2
                                    

היום, ה-20 לינואר, לאחר הליך ההצבעות - הנה מתחיל השלב השני!

בדקות הקרובות העוברים לשלב הבא יקבלו הודעה על כך בפרטי, בכדי לשמור על התחרות אנונימית. אם לא עברתם, קודם כל - זה לא אומר כלום. המשיכו לכתוב, להשתתף בתחרויות וללמוד. ככל שתכתבו יותר ככה תהיו טובים יותר :)

שנית, כולם מוזמנים כמובן להישאר כחלק מהתחרות ולהצביע בשלבים הנותרים. המשתתפים, כמו המועמדים, חשובים מאוד לתחרות! וכמו שכבר אמרנו, ככל שיהיו יותר מצביעים התחרות תוכל לפעול בהצלחה רבה יותר.

ועכשיו, תקנון השלב השני!

בשלב הזה, כמו בקודם, כל מתמודדת תשלח אלינו קטע מסיפורה המועמד - אבל הפעם, זה צריך להיות קטע שהיא אוהבת במיוחד מהסיפור. חלק המתאר סצנה שהיא מחבבת במיוחד, או שבו התיאורים יצאו מוצלחים למדי - פשוט אחד המועדף עליכן, מכל סיבה שהיא. פירוט נוסף נמצא כמו תמיד בפרק הראשון. על הקטע לכלול בין 400 ל-500 מילים, אבל כמו בשלב הראשון - זה גמיש, רק דברו איתנו.

כרגיל, שילחונה את הקטעים אלינו למייל TheMsCompetition@gmail.com עד ה-31 לחודש. ההצבעה תתחיל ב-3 לפבואר, והיא תפעל בדיוק כמו בשלב הראשון, רק שהפעם עליכם להצביע לכשישה עד שמונה קטעים. בנוסף, הפעם חובה לנמק כל בחירה במשפט אחד. מוזמנים גם לתת ביקורת והצעות לשיפור, כל עוד זה בנעימים. בסוף התחרות המשפטים יפורסמו.

זכרו - שלחו לנו את ההצבעה בפרטי. כמה הצבעות נפסלו כי הן נשלחו בתגובות, וחבל. וודאו שאתם שולחים לצ'אט הפרטי של עמוד התחרות.

בהצלחה!

תחרות האמ'ס // The M's CompetitionWhere stories live. Discover now