שלום חברים וחברות!
אנחנו ממש מתנצלות על העיכוב המביש, אבל הנה אנחנו סוף כל סוף פנויות לעבוד על התחרות במלוא המרץ ורגע הכרזת המנצחים הולך ומתקרב!
לצערנו, נשאר עוד מאמץ אחרון עד שפרק המנצחים יוכל להתפרסם. נתקלו בבעיה בזמן ספירת הקולות - יש כמה מקרי תיקו, ולכן אנחנו נאלצות להריץ שלב שובר שיוויון שיקבע מי המנצחים הסופיים בבחירת הקהל.
ההצבעה לשלב הזה עוקבת אחר אותם החוקים בדיוק של השלבים האחרונים, רק שהפעם לכל מצביע/ה ישנה נקודה אחת בלבד לשבירת התיקו. מספר ההצבעות נשאר כשהיה, וההצבעות החדשות יצטרפו אליהן. כלומר, כל אחד ואחת יכולים להצביע אך ורק לסיפור אחד. אפשרי ואפילו כדאי להצביע לקטע שכבר הצבעתם/ן אליו, במקרה ואתם/ן חושבים/ות שמגיע לו לנצח.
יהיה ניתן להצביע עד ה-26.8.
בנוסף להכרזה החגיגית על הזוכים, אנחנו רוצות לחשוף את כותבי הקטעים מכל השלבים בפרק מיוחד בכדי לתת לכל כותב/ת את הבמה וההכרה שהם ראויים להם! לכן, ברגעים אלה אנו מבקשות מכם אישורים לכך בפרטי. ויחד עם זאת, הביקורות, המחמאות וההצעות לשיפור מכל השלבים יפורסמו גם הם באותו פרק מיוחד בעבור כל כותב/ת.
שוב מצטערות על האיחור, ומאחלות לכל המשתתפות והמשתתפים בהצלחה!
אוהבת המון,
מאלי ומייקותזכורת לחוקים: הצבעות בפרטי של התחרות, שמירה על אנונימיות, ולא ניתן להצביע לקטע שלך. הכותבים המשתתפים בגמר מחוייבים להצביע, וכל קוראי התחרות מוזמנים בחפץ לב להצביע גם הם :)
YOU ARE READING
תחרות האמ'ס // The M's Competition
Randomתחרות חדשה שמטרתה לאתגר כישורי כתיבה ולפרסם כותבים פחות מוכרים. פרטים בפרק הראשון :)