Emmin näkökulma:
Vähän ajan päästä saavuimme ovelle jossa eristetyn tilan pitäisi olla Sebastian otti kortin ja näytti sitä lukiaan ja pian ovi avautuikin ja me astuimme sisäänAomine: näyttää siltä että jollakin on ollut vähän suuremmat juhlat täällä.....
Sebastian: totta...
Annika: ällöä astuin suolen päälle
Emmi: älä valita minäkin olen astunut jo....hetkinen sanoitko sinä juuri äsken suoli??
Annika: !!!???
Aomine: Annika ei ole väärässä lattia on täynnä revittyjä sydämmiä tai suolen paloja
Emmi: onko tänne viisasta jäädä meidän pitäisi...
Sebastian: Emmi on oikeassa meidän on parasta jatkaa matkaa on huono idea jäädä seisomaan paikoilleen
Emmi: en ihan tarkoittanut tuota vaan...
Sebastian: TULKAA!! PARASTA KIIREHTIÄ!!
Annika: SEBASTIAN ODOTA!!!
Emmi: Aomine mitä meidän nyt pitäisi tehdä!!??
Aomine: meidän on parasta seurata häntä on parasta että pysymme yhdessä tässä tilanteessa ja etenkin täällä paikassa
Sebastianin näkökulma:
Lopetin juoksun sillä huomasin etteivät muut seuraa joten päätin odottaa heitä menin huoneeseen missä oli lasipurkkeja joiden sisällä oli eläimiä ja silmiä silloin näin tietokoneen joka oli auki ja siellä oli jotain outoja laskelmia eläimistä ja ihmisistä kun menin kuviin niin huomasin kuvissa olevan vain kuvia jostain isosta ja oudon näköisestä oliosta kuvissa oli myös videoita joissa näytettiin videota siitä kun eläimiä leikeltiin ja niihin ruiskutettiin jotain..jatkoin tutkimista kunnes kuulin Emmin kiljuvan sen jälkeen kuului iso romahdus ääni...MITÄ TAPAHTUI!!Sebastian: EMMI, ANNIKA JA AOMINE!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
area 51
Мистикаkolme ystävystä joutuvat kokemaan monta kamaluutta ja vain yhden hiton tehtävän takia (Tarina ei ole totta)