6

10.7K 907 595
                                    

Flashback

Harry geç kaldığı için hızlıca solonun kapısını açmıştı,ses çıkartmama umuduyla içeri girdi ve Draco'nun attığı mesajdaki koltuğa gitti.

Etraf karanlık olduğu için Draco'nun yüzünü seçememişti, bir şey demeden numaradan bulduğu koltuğa oturdu. Draco, yanında hissettiği kişiyle beraber hafif göz ucuyla ona doğru baktı.

Fısıltıyla"Geç kaldın."

"Üzgünüm, ayrıca dediğin salonu bulmak çok zor oldu, sürpriz yapacaksın diye filme bile bakamadım."

"Gayet güzel , bana güvenmek zorundasın sonuçta borçlusun."

Film başlayalı bir kaç dakika geçmişti ki Harry bunun bir korku filmi olduğunu yeni çakmıştı gözleri kocaman açılmıştı,hafifçe Dracoya bakıp fısıldadı.

"Draco,ben korku filmlerini sevmiyorum.."

"Ne tesadüf ben seviyorum."Draco bir kaç mısır ağzına atarken Harry korkuyla bakıyordu.Yutkundu ve önüne bakmaya çalıştı ama her sahnede daha fazla koltuğa çöktü ve gözlerini sıkıp kapattı.Omzunda sıcaklık hissedince çığlık atıp kaçmak istedi ama bunun Draco'nun kolu olduğu belliydi,tuzağa düşmüştü.

Draco güvenip buraya gelmemeliydi..Draco eli daha fazla yakınlaşırken,Harry kendine çekiyordu.

Şu an Harry , Dracoyla olan konumlarını bilemiyordu, çünkü lanet film yüzünden açmaya korktuğu gözleri vardı.

"Draco..-"Harry hafifçe başını döndürdüğü sırada,Draco da yaklaşmıştı.Ne olduğunu anlayamadan dudaklarına kapanan dudaklarla
öylece kala kalmıştı.

O an herşeyi unutmak istedi,Draco'nun ne kadar sert görünse de dudaklarının bu kadar güzel olucağını tahmin edemezdi.Draco alt dudağını emdiğinde,her şeyin yeni farkına varıyordu,karşılık vermemesine karşın tam bir öpüşmeye doğru gidiyordu!

Harry ani bir çekilişiyle Draco sabit durdu."D-ra-co sen ne ya-ptın?"Harry kıpkırmızı oldu bunun birinin görmemesini diledi ki Draco dibindeydi,film havasından yine görebilecek bir potansiyele sahipti!

Şuan kaçıp giderse Draco içten üzebilirdi o yüzden kalıp film boyunca filme baktı,tabikide bu aşırı korkmasına sebebiyet verdi..

Draco onun tersine film boyunca Harry bakıp durmuş ve onun ne düşünüp düşünmediğini bildiği için hafiften içten stres oldu.

*
Bunu okuyan herkese teşekkürler neden hala okuduğunuzu bilmediğime karşın Brolar

Boys Don't Cry |DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin