11

7.8K 614 1.4K
                                    

Harry yavaşça kafasını Draco'nun omzuna sürttü uykuyla.

Sonra hafifçe gözlerini aralanmıştı.Draco gözleriyle Harry'i süzerken uyanmasıyla hafifçe yumuşak kahverengi saçlarının arasına ellerini geçirip karıştırdı.

"Günaydın."

Harry şaşkınla kafasını kaldırdı etrafa baktı nasıl geldiğini hatırlayınca duraksadı.
"Ah,uyuya kalmışım...Dur uyuya mı kalmışım?!"

Harry hızlıca cebindeki telefonu aldı telefon sessizde kalmış,ailesinden ve iki takık arkadaşından sayamıyacağı kadar mesaj gelmişti.İç çekip telefonu cebine atması bir oldu.

"Beni doğruyacaklar.."

"İzin vericeğimi zannetmiyorum."

Harry,Dracoya bakıp hafif gülümsedi sonra aklına gelen şeyle suratı soldu."Ben uyduktan sonra bir şey oldu mu?"

"Her şey yolunda.Yani öyle sanıyorum."

Harry, hafifçe Draco'nun parmakları arasına parmaklarını geçirip elini sıkıca tutup kavradı.
"Ben burdayım Draco ne ol-"

"Evet evet biliyorum,dramlaşma Harry."

"Üzgünüm-"

"Üzgün de olma sadece gülümsemeni istiyorum o kadar."

Harry kafasını öne döndürünce Draco ayağa kalktı Harry'nin elini tutarak konuştu.

"Açıkmışsındır kafeteryadan birşeyler alalım."

Harry ikisinin birleşik eline bakıp gülümsedi,

"Nasıl istersen."

İkisinde kafeteryaya inene kadar ellerini bırakmamış ve konuşmamışlardı, sadece bir an olsun durumu unutup, birlikte bu anı yaşamak istiyorlardı.En azından sakin dakikaları yakalaşmışken. Harry bir sandalyeye oturunca
Draco yemek almak için uzaklaşmıştı.Harry telefonu alıp masada can sıkıntısıyla hafif döndürürken başını kaldırdı.

Uzaktaki masada ki bir çocuk ona bakıyordu,
bu bakışlar cidden rahatsız ediciydi,gözlüğünü çıkartıp onu görmemeyi yeğledi,ama planı işe yaramamış çocuk buraya ayaklanmış ve karşısındaki masaya oturmuştu.

"Sen Lily Evans Potter'ın oğlusun değil mi?"

"Evet öyleyim.Sen nerden tanıyorsun?"

"Annenin öğrencilerinden biriyim,ilk piyona derslerimi ondan aldım,adım Tom Riddle."

Harry bunu duymasıyla rahatlamıştı cana yakın bir gülümsemeyle ona karşılık verdi
"Sevindim açıkcası seninle karşılaşmamız güzel olmuş, tabii burda olması ayrı konu."

"Evet zaten onun için gelmiştim bir yakınınıza bir şey mi oldu?Lily iyi mi?"

"Ah evet, endişelenmene gerek yok ben sadece bir arka-yani birinin yakını için gelmiştim."

"Anlıyorum,umarım iyi bir haber alırsın Harry."Tom bir sırıtma koyar yüzüne.

"Hem kim bilir belki daha fazla karşılaşırız,ara sıra sizin okuluna gelmeyi düşünüyordum zaten,senden bir yıl büyüğüm."

"Bu çok iyi olur Tom-"Harry'nin ,cümlesi Draco öksürüğüyle kesilmişti,elinde tepside yemeklerle bekliyor ve Harry bakarken çaktırmadan Tom'a kötü bakışlar atmayı ihmal etmiyordu.

Boys Don't Cry |DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin