12

6.7K 534 1.1K
                                    

"Draco ellerini indirir misin senin olduğunu biliyorum."Gülerek söylediğim sözü başka ses bozdu.Demez olaydım.

"Ops yanlış cevap Harry."Ellerini indirdi.
Arkamı döndüğüm de Tom'u görmemle afallasam da normal davrandım.

"Tom?yoksa buraya mı kayıt oldun?"

"Hayır Harry,okulu satın aldım ve bir gezeyim dedim,cidden aşırı zekisin."Gülerek söylediği cümle beni ne kadar Draco anımsatsa da bunu sadece Draco yapınca ilgi çekici oluyordu.

"Ha evet.Öyleyimdir."

"Alınmadın değil mi?Ah herneyse tam da unutuyordum çıkışta size geliyorum malum piyano dersleri,artık tamamen sizde ders almaya karar verdim.Hazır seninle yürürüz hem."

Uh,sadece bir piyano dersi başka bir şey için değil.Evet.

"Anladım.Harika olur,Imm Tom gitmem gereken önemli bir yer sonra konuşalım."
Geri giderken Tom'a el salama çabasındayım
,arkama toslamamla beraber gergince sırıttım,
her oturduğumda hissettiğim o gün kü hissi hissetmek ah evet bu kesinlikle bu sefer Dracoydu.Arkamı dönüp hafif uzaklaşınca yine o günkü sinirli bakışları vardı.

"Dur seni hastane de görmüştüm,Harry arkadaşı sen misin yoksa?"
Tom yanımıza gelmiş ve elini uzatmıştı.

Draco elini sıkıp sırıtmıştı."*Erkek arkadaşı."
işte bu.BETBAT Bİ DURUM!Tanrım!eğer Tom anneme bir şey söylerse biterdim ben.Draco...

"...Anlıyorum."Tom elini çekti ve bana kısa bir bakış atıp uzaklaştırdı.

"Draco sen...Amacın neydi?!"

"Hadini bildirmek."

"O annemin öğrencilerinden sonuçlarını düşünemiyor musun?!"

"Ailen homofobik mi?

"Ne hayır-sadece bilemiyorum,ya konuşmamızı yasaklarlarsa ya daha kötüsü,okuldan alırlarsa başka şehire taşınırlar-"

"Orda dur iyice filmlere sarmaya başladın bak meleğim,iyi yanından bakmayı dene olaylara,
sorun çıkmayacak."

"Ov doğru,baya abartıyorum değil mi?"

Draco koluyla beni kendine çekip omzuma elleriyle sarınca cidden sıcak his içimi kaplayıp kalbim hızlı atmaya başladı.Uh küçük Gay kalbim yerinden çıkıcak.Malfoy sen bana Ne yapıyorsun?
"Birazcık fazla değil sevgilim."

"Aa-a ben abartmıyorum."

"Harry...Şu baban değil mi?"

"NE?!TANRIM BİZİ GÖRÜNCE DELİYE DÖNÜCEK SENİ ÖLDÜRÜP CAMDAN ATICAK!Sonra leşini alıp çim makinesine-"

"Baban psikopat mı?!"

"Ne hayır.Neden bu çıkarıma vardın?BU ARADA O BURDA NEDEN-"

"Yok burda!Sadece seni denemiştim cidden abartmadın."

"Biliyorum ben-dalga mıydı bu?"

"Minik saf sevgilim.Yemekhaneye gitmeye ne dersin?"

"Umh Malfoy sen benimle alay mı ettin?"

Draco saçlarımı karıştırıp elini omzunda daha çok sarıp yürümeye başladı.

Boys Don't Cry |DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin