Ik loop weer naar binnen. "Prinses je ouders wachten in de eetzaal", zeg iemand die ik niet ken. Ik knik en loop maar de eetzaal. Ik weet al een beetje waar alles is maar hier in het paleis is het echt een dolhof.
Ik kom de zaal binnen. Iemand geeft mij ineens een knuffel. Als ze zig terug trekt zie ik dat het een vrouw is. Ze heeft bruin haar en buien ogen. Ze lijkt best veel op mij. "Samantha", zegt ze. Ik kijk haar raar aan. "Ik bedoel Cloë", zegt ze. "Mag ik vragen wat hier aan de hand is?", zeg ik. "We leggen je het uit maar ga maar aan tafel zitten. Ik loop naar de tafel. Een man zit tegenover mij. Hij heeft bruin haar en bruine ogen.
"Ik begin met het begin", zegt de man. Ik knik.
Toen je geboren was waren we heel blij met een prinses. Het werd oorlog in ons land en hebben je geven aan je ouders. Je groeide daar op als een normaal mens en niet als een prinses. We hebben altijd contact gehouden met je adoptie ouders. We hadden afgesproken dat je deze vakantie ons ontmoet en zeggen wie je echt bent. Maar wij zijnde echte ouders en je bent een prinses. Je heet in het echt Samantha. Toen de oorlog afgelopen was wilde we je weer terug, maar je was al zo groot geworden en toen hebben we overlegt dat we het later zeggen tot je wat ouder bent geworden.
Ik heb tranen in mijn ogen. "Is dit echt waar", zeg ik. Ze knikken allebei.
"Hoe heet dit land", zeg ik. "Elenoria", heet dit land", zegt de vrouw. "Het spijt mij zo dat we je nooit hebben opgezocht of contact hebben gezocht", zegt de vrouw. "Geeft niet", zeg ik. "Maar ik mag tegen jullie mama en papa zeggen?", zeg ik. Ze knikken.
"Ben je boos op ons", zegt mam. Ik knik van nee. Ze geeft mij een knuffel. Als ze mij los laat geeft pap mij een knuffel. "Welkom thuis", zegt jij. Als hij mij los laat zegt hij. "Heb je het hier al naar je zon?", ik knik ja. "Ik weet al een beetje waar alles is maar hier is het net een dolhof", zeg ik. We beginnen te lachen. "Dat is waar", zegt mam.
Later..
Ik heb mam en pap voorgesteld aan mijn twee beste vriendinnen. Ze zeiden allebij hoogheid en daar moest ik echt van lachen. Nu ben ik een prinses.
Mam heeft gezegd dat ik prinsessen lessen krijg. Ik vind het wel leuk. Morgen middag beginnen de prinsessen lessen ik heb er zo zin in.
Ik zit nu in mijn mega kamer tijdschriften te lezen.
Claire en Femke komen binnen. "Zullen we gaan zwemmen", zegt Femke. "Is hier een zwembad?", zeg ik. Ja er is een zwembad.
Ik pak mijn zwemspullen en we rennen naar buiten. We kleden ons om in een kamer en rennen naar buiten. "We springen met zen drieën in het zwembad. Het water is warm. Het voelt fijn.
Later..
We zitten met zen drieën te zonnebaden.
Wat vonden jullie er van?
Schrijft please een COMMENT hoe je het vond.
VOTES / COMMENT / follow
Xxx Lisa
JE LEEST
My life as a Princess {Dutch} ✔️
RomanceMy life as a Princess 1 {Dutch} My life as a Princess 2, History {Dutch} Dit is het eerste boek van My Princess life. Je hoeft niet te beginnen met het eerste boek (dit boek) want je kan ook eerst deel 2 lezen, want het volgt elkaar niet op. (DIT...