SORRY SORRY SORRY DAT IK AL ZO LANG NIET HEB VERDER HEB GESCHREVEN. IK HAD HET ZO DRUK MET SCHOOL. IK HOOP DAT JULLIE MIJ KUNNEN VERGEVEN.
XXX P.S ER KOMEN NOG TWEE HOOFDSTUKKEN EN DAN IS HET VERHAAL AFGELOPEN. MISSCHIEN KOMT ER NOG EEN VERVOLG MAAR DAAR MOET IK NOG OVER NA DENKEN. ZOIEZO MAAK IK NA DIT VERHAAL EERST MIJN ANDERE VERHALEN AF EN DAN GA IK MISSCHIEN VERDER.
XXX LISAEen nieuwe dag breekt aan. Sh*t over twee weken moet ik het hem echt vertellen.
Ik ben zo bang dat boos op mij word enzo..
EEN WEEK LATER...
Nog één week en dan is word ik koningin, en moet ik trouwen. Ik moet het hem echt vandaag vertellen. Alleen het punt is waneer?
Ik zit op de gigantische trap. Oma loopt net voorbei. Ik sta op en ren naar oma.
"Oma ik wil Josh het vandaag vertellen alleen ik weet niet waneer?", zeg ik. "Lieverd ga over een half uur naar hem toe, hij zal het vast wel begrijpen", zegt oma. Ik knik en wil net omdraaien om naar boven te lopen.
"Je vriendinnen zijn er", zegt oma snel. Ik draai mij om. "Waaaatt!" "ze wachten boven op je", zegt oma met een lieve blik.
"Thanks oma" ik draai mij om en sprint naar boven. Als ik boven kom ben ik drie keer gevallen. Wat kan mij het schelen, ik ren snel naar m'n kamer en doe de deur open.
Als ik nog geen een stap heb gezet in m'n kamer word ik gesnuffeld.
"We hebben je zo gemist", gillen Femke en Claire. "Ik heb jullie ook heel erg gemist", zeg ik.
Ik weet niet hoe lang we staan te knuffelen maar we worden geroepen dat het middag eten klaar staat.
We laten elkaar los en lopen naar benden.
We lopen naar de eetzaal en gaan zitten. Claire en Femke beginnen te praten over van alles. Tussendoor eten we van de warme broodjes en drinken we thee. Als ze klaar zijn zeg ik: "Ik wil jullie iets vertellen", zeg ik.
"Ik vertel dat ik niet meer verlieft ben op Josh en dat ik het vandaag wil vertellen. Als ik klaar ben met m'n verhaal kijken ze mij met grote ogen aan.
Femke en Claire kijken naar elkaar en weer naar mij. "Ik wist het wel", zegt Claire. Ik kijk haar met grote ogen aan. "We wisten wel dat het niet ware liefde bloeit tussen Josh en jou", zegt Femke. "Hoe wisten jullie dat?", zegt ik.
"Als vriendinnen kun je dat zien", zegt Claire. "Oh"
"Maar je word dus koningin met zonder man?", zegt Femke. Ik knik.
Femke en Claire staan op en gaan naast mij staan. Ze spreiden hun armen en geven mij een knuffel.
Later..
Ik ga het nu doen. Ik heb Josh al gebeld en hij is hier over vijf min. Ik ben zo zenuwachtig.
Ik sta voor een groot schilderij. Oma staat op het schilderij. Ze was heel jong toen het geschilderd is. Opeens gaat de deurbel. Ik was ver weg met mijn gedachten.
"Kom op je kan het", zeg ik. Ik loop naar de deur en doe open.
"Hey Josh", zeg ik.COMMENT
VOTES.
Follow.
Xxx
JE LEEST
My life as a Princess {Dutch} ✔️
RomanceMy life as a Princess 1 {Dutch} My life as a Princess 2, History {Dutch} Dit is het eerste boek van My Princess life. Je hoeft niet te beginnen met het eerste boek (dit boek) want je kan ook eerst deel 2 lezen, want het volgt elkaar niet op. (DIT...