H 10

1K 67 1
                                    

Ik val huilend in slaap.

VOLGENDE DAG..

Ik doe mijn ogen open. De herinneringen komen naar boven. Tranen rollen over mijn wangen.

Opeens vliegt de deur open. Femke en Claire komen binnen. Ze gaan op mijn bed zitten. Ze troosten mij.

"We gaan vandaag iets leuks doen", zegt Femke met een glimlach op haar gezicht.

Ik knik.

Opeens springt de tv aan. COUNTRY NEWS staat erop.

Je ziet ik en Daan zitten in het restaurant. Je ziet dat we met elkaar praten maar opeens kijk ik midden in de camera. Ik sta boos op en loop naar de auto. Daan loopt achter mij aan. De auto rijd weg en Daan blijft alleen achter.

"Dit is er vannacht gebeurd", zegt de vrouw op de de tv.

Opeens komt Daan in beeld. Hij verteld dat we al een jaar verkering hebben. Dat is niet waar!

Opeens gaat de deur open. Mama en papa komen binnen. "Je hebt het al gezien", zegt ze verdrietig. Ik knik.

"Samantha we gaan maatregels in stellen en je word 24/7 in de gaten gehouden", zegt papa.

"Wat!", zeg ik. "Sorry lieverd maar we willen niet dat het nog een keer gebeurd", zeg mam. Ik knik.

"Lieverd zegt mam. "Ja", zeg ik.

Omdat het gisteren zo uit de hand is gelopen hebben ik en je vader iets leuks bedacht", zegt ze met een glimlach.

"Wat hebben jullie bedacht?", zeg ik enthousiast.

Nou we nodigen een paar prinsessen uit en dat jullie een slaapfeestje gaan geven. En je mag zelf weten wat je wilt doen", zegt mam. Mijn mond staat open.

1. Ik mag zelf weten wat ik wil doen.

2. Ik leer anderen prinsessen kennen.

"Omg dat is zo leuk", gil ik. Mam en pap lachen. Ik geef ze een knuffel.

"Waneer komen ze?", zeg ik.

Ze komen vanavond.

WAT VONDEN JULLIE ER VAN?

VOTES/ COMMENTS / please

Xxx Lisa

My life as a Princess  {Dutch} ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu