Część 3 rozdział 1

22 5 11
                                    

Sarah, zbyt pewnie, ruszyła przed siebie. zrobiła parę kroków lecz nagle sobie przypomniała że jest tutaj nowa i nie wie co ma zrobić!
Tak idąc przed siebie potknęła się o dziurę w ziemi i miała już upaść.
Nagle, z nikąd pojawił się Alex i złapał ją.
- Nic ci nie jest Sarah?
- Nie. Nic. Dzięki za pomoc ale sama bym sobie poradziła.
- Tak tak. jest tak jak mówisz.
Postawił ją na ziemii.
- Nie wiem co mam teraz zrobić. Poza rzeczami przy sobie nie mam nic. Mógłbyś mi w tym jakoś pomóc?
- Jasne! Sam miałem problem ze znalezieniem czegokolwiek na tym świecie. Jeśli chcesz to możesz jak narazie przebywać u mnie.
- Pewnie tego potrzebuje. Bo zgaduje, że moje ciało przebywa tam, gdzie ja siedziałam.
- Jeżeli byłaś ze mną zetknięta to tak. Twoje ciało najprawdopodobniej w tym momencie leży na kanapie a moje gdzieś przy tobie. Tak samo działa tutaj, w Świecie Fantazji. Istnieją dwie grupy. A mianowicie grupa od życia do fantazji, do której należysz ty, i od fantazji do życia, do tej należe ja.
- Czekaj czekaj. Czyli przez cały czas od kiedy się znamy byłeś związany z tym światem?
- Tak. Naprawdę trudno ci idzie prawidłowo myśleć.
- Za dużo na mnie wydarzeń zleciało żebym teraz mogła jakkolwiek zdrowo myśleć!
- No dobrze dobrze. W takim razie chodź ze mną. Po drodzę ci wszystkie zasady opowiem.
Tak gadali i gadali. Mieli baaaardzo długą rozmowę więc skrócimy to wszystko i powiem po prostu zasady.

Walutą w tym świecie są monety z brązu, srebra i złota. Brąz to najsłabsze ceną monety, Srebrne monety są jak sto monet z brązu a złote jak sto srebrnych. Nietrudno się domyślić, że złote monety są największą walutą.
Walki w "Pokojowych Polach" są zabronione i grożą różnymi karami, od grzywny do nawet kary śmierci jednak, jeżeli działasz w samoobronie to dostaniesz o wiele mniejszą karę.
Istnieje na tym swiecie (Podobnie jak w prawdziwym) coś takiego jak najwyższa rada która operuje wszystkimi większymi sprawami typu wojny, turnieje na arenach i bardziej opłacane wydarzenia.
Możesz kupywać w odpowiednich sklepach bronie, mapy, uzbrojenie, medykamenty i inne przedmioty.
W pewnych miejscach można się nauczyć Magii bądź sztuczek fizycznych.
Istnieją oczywiscie dzikie stwory więc lepiej żeby Sarah uważała.
I to chyba tyle z tego, co wyjaśnił jej Alex zanim dotarli do miesca gdzie ją kierował.
- To tutaj! - Wskazał na niedużą drewnianą chatkę stojącą na środku pagórka. - Wygląda jak wygląda ale więcej mi nie jest potrzeba.
- Lepiej ci idzie w prawdziwym życiu co?
- Tutaj masz racje. Ale tam łatwiej się żyje. Tutaj jest jakbyś zaczynała świat od nowa.
Po tych słowach otworzył jej drzwi do domu. Sarah ujrzała tam wędzarnie postawioną na środku pokoju, półki z ksiażkami nad linianym hamakiem, stół z dwoma krzesłami i klapę prowadzącą do piwnicy.
- Znając twoje wymogi to masz tego aż nad to.
- W piwnicy jest piec którego rzadko używam i drugi hamak zapasowy na wypadek, jakby ten sie zepsuł. Możesz tamten jak narazie przejąć.
- Pójść po niego?
- Jeżeli chcesz mieć to z głowy to proszę. - Otworzył jej klapę a ona wślizgnęła się do środka.
Tak jak mówił Alex ujrzała tam chamak leżący na ziemi a obok niego piec który był jak nowy. Nic tutaj więcej nie było ponieważ nie było na to miejsca.
- Znalazłaś? - zapytał Alex.
- Tak! Już go biorę i wracam!
I tak też zrobiła. Powiesiła hamak w piwnicy ponieważ na górze nie było miejsca.
- I co teraz? Dalej nie wiem co mam robić.
- Moje urządzenie ma opcje teleportacji do głównych teleportów rozstawionych po "Pokojowych Polach". Sprawdź czy twoje ma takie opcję.
Wyciągnęła okrągłe urządzenie i szukała. znalazła pewien przycisk o którym zakapturzony nie wspominał.
- To ten?
- Sprawdźmy. - Złapał ją za ramię na wypadek, jakby to było coś innego.
Wcisnęła przycisk a kula zaczęła się unosić. A gdy stanęła w miejscu zaczęła wyświetlać pewną tabelę z napisami. Były tam:
Sklepy
Treningi
Areny
Pracę
To były tylko "foldery" do innych lokacji.
- Czyli jednak to!
- Jak na razie wybierzmy się do sklepu po wyposażenie do twoich przyszłych walk.
Kliknęła w folder "Sklepy". były tam różne sklepy z brońmi, strojami, żywnością i medykamentami.
Sarah kliknęła w sklepy z brońmi nagle z urządzenia zabłysło oślepiające światło.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 20, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Fantasy WorldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz