Yere yığılan kişi mervedir. Ama hiç biryerden kan akmıyordur. Bahar Merve'yi yüzü tarafına çevirir. Ama Merve vurulmamıştır. Bilerek öyle yapmıştır.
Merve. Yavuz neden bana üzülmedin olecektim ben
Yavuz. Gerizekalı ben seni sevmiyorumki hatta biliyormusun ölseydin de senden kurtulsaydı bu dünya.
Merve. Hayır yalan söylüyorsun sen hala ban aşıksın beni seviyorsun hemde deliler gibi.
Bahar. Hayır Benin kocam seni sevmiyor. Hem belliki kendi kocanda seni sevmiyor.
Merve. Siz evli değilsiniz!!
Yavuz. Ya malmısın seni niye kandıralım
Merve. Kanıtın var mı??
Yavuz. Sana şimdi öyle bir şey göstereceğim ki ınanmaktan başka bir şansın olmayacak
Ali. Neymiş bu
Yavuz baharı kendine çeker ve baharın dudağına yapışır. Merve ve Ali kıskançlıktan evden çıkarlar. Bahar yavuzu ittirir.
Bahar. Sen ne yapıyorsun br sen ne yaptığını sanıyorsun.
Yavuz. Ya inandırmak içim yaptım. Kendi isteğim ile yapmadım heralde
Bahar. Ya kabahat bende hiçbir şeyi kabul etmeyecektim.
Yavuz. Bu arada yemekte dediğini duymadım zannetme
Bahar. Duyarsan duy yapacak bir şeyim yok.
Yavuz. Ceza zamanı öyleyse
Bahar. Ya Yavuz lütfen yapma bak gerçekten ben bir şey yapmadım Kusura bakma özür dilerim.
Yavuz. Sana şimdiden geçmiş olsun der ve baharı kucağına alır. Yatak odasına götürür. Orada bir cam fanus vardır. Ve Yavuz baharı zorda olsa cam fanusun içine koyaracaktır. Ama Bahar bagırıyordur.
Bahar. Yavuz yalvarırım yapma allah aşkına yapma.
Yavuz. Üzerini çıkar.
Bahar. Yavuz sen ne diyorsun hayır çıkarmayacağım.
Yavuz. Çıkar yoksa ben çıkartırım.
Bahar mecburen çıkarır. Daha sonra baharı cam fanus un içime koyar. Ve sonra bir kap getirir. içinde akrep yılan kertenkele gibi zararlı yabani hayvanlar vardır. Bahar onları görünce aha çok bağırmaya çığlık atmaya devam eder.
Bahar. Yavuz imdattttt Yavuz bırak beni imdattttttttt özür dilerim beni böyle bırakma. İmdaaaaatttttttt yardım edinnnnn.
Yavuz. Boşuna bağırma seni kimse bulamaz,duyamaz.
Der ve baharı kucağına alıp hayvanları döktüğü fanusun içine atar. Bahar çok korkuyordur. Ama hareket etmez. Çünkü zararlı hayvanlar vardır.
İçinden dualar ediyordur. Allah'a yalvarıyordur. Yavuz Evden çıkar ve Bahar korkudan bayılır.Yavuzda eylenmeye gider. Hiçbir şey yavuzun umrunda değildir.
Yavuz gittiği yere 1-2 saat sonra fethi ve ateşi çağırır.Fethi. Yavuz naber ?
Yavuz. İyi siz
Ateş. İyiyiz bizde
Fethi. Bahar nasıl ??
Ateş. Aynen abi nasıl Bahar??
Yavuz. Bundan sizene Bahar benim şimdiye kadar gelen tüm işçilerim gibi bir çalışanım.
Ateş. Yavuz birimde çalışanlarımız var ama biz onları aç susuz bırakmıyoruz.
Fethi. Aynen öyle
Yavuz. Ya sizde ne abartınız allahtan bir hafta boyunca baharı aç ve susuz bıraktım siz şimdi ne yaptığımı duyarsanız heralde kalpten...
Fethi. Sen ne dedin. Ne yaptın bahara
Yavuz. Hiçbir şey yapmadım.
Ateş. Yavuz söylesene
Yavuz. Bugün bize Merve ve kocası geldi. Sonra yemekte az daha Bahar beni rezil edecekti. Daha sonra bende Bahar için hazırladığım özel karışımı bir cam fanusa döktüm.
Fethi. Özel karışım derken
Yavuz. Zararlı hayvanlar akrep yılan kertenkele felan işte
Ateş fethi. Ne derler. Ve hemen yavuzun evine giderler. Hemen yatak odasına giderler. Ve hemen baharı cıkarırkar Ateş havlu getirir ve baharı havluya sararlar.
Ateş. Bahar Bahar
Fethi. Bahar iyimisin Bahar Bahar.
Bahar hala baygındır. Ama yavaş yavaş kendine geliyordur.
Bahar. Fethi Ateş
Fethi Ateş. Bahar iyimisin
Bahar. Ç ço çok korkuyorum.
Fethi. Korkma biz yanındayız.
Ateş. Şimdi nasılsın
Bahar. İyiyim o hayvanlar gittimi
Ateş. Biz onları attık.
Bahar. Yavuz yine getirirse
Fethi. Biz onunla konuşuruz sana bir şey yapamaz.
Bahar. T tamam der. Ateş ve fethi asağıya iner. Bahar giyinir ve asağıya iner.
Bahar. Bir şey istermisiniz
Fethi. Yok gelir yavuzda birazdan derken Yavuz gelir. Bahar korkar.
Yavuz. Bahar naber ya erken çıktın
Lan Fethi ve Ateş siz ne hakla Benim işime karışırsınız.Fethi Yavuz birdaha asla ama asla bahara bir şey yapmayacaksın.
Yavuz. He he hadi gidin sizde Fethi ve Ateş gider. Yavuz be Bahar baş basa kalır
Arkadaşlar bölüm sonu
Oy ve yorumlarınızı beklıyorum
Nasıl devam etmesini istiyorsanız bana yorum olarak yazabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavuz ❤️ Bahar
FanficEziyetlerle başlamış bir aşkın hikayesi. Potron aynı zamanda mafya babası Yavuz karasu ile masum Bahar kutlu'nun hikayesi. Çok zorluklar atlatmış Yavuz ve Baharı kader yıllar sonra bir araya getirir tekrardan. İki çocukluk aşkının sevdasına kader s...