Herkese merhaba
Sınır:50 oy 500 yorumHaydi bölüme geçelim.
Yavuz bayılmıştır. Ve kanaması vardır.Bahar. Yavuz gökyüzüne uyan ne olur uyannn. Ya yardım edin lütfen yardım edin!!!
Uğur sesleri duyar ve gelir.
Uğur. Ne var be. Ne diye bağırıyorsun.
Bahar. Yavuz Yavuz ölecek. Lütfen yardım et. Lütfen.
Uğur. Çok üzücü bir durum gerçekten. Çok üzüldüm.
Bahar. Uğur bak ne istersen yaparım her ne istersen. Yeter ki o yaşasın.
Uğur. O bugün ölecek. O kadar. Şimdi sus. Sakın sesini çıkartma. Sakın
Bahar. Uğur bak ne istersen yaparım diyorum ya. Yeterki onu yetiştirelim hastaneye. Canımı iste vereyim. Ama o yaşasın.
Uğur. Ne istersem yapacaksın öyle mi?
Bahar. Evet ne istersen yapacağım.
Uğur. Peki
Der ve korumalarına işaret verir. Korumalar yavuzu taşırlar.Uğur. Hemen bizim eve götürüyorsunuz.
Bahar. Hayır hayır olmaz hastaneye
götüreceksiniz!.Uğur. Bahar kes sesini yoksa seni şuracıkta öldürüm haberin olsun karıcığım.
Bahar. Ben senin karın felan değilim!!
Uğur. Tamam yavuzu bırakın da burada ölsün.
Bahar. Tamam Uğur. Bak ben seni dinliyorum. Hadi yavuzu götürelim. Ne istersen yapacağım ya.
Yavuzu Uğur'un evine götürürler. Ve Uğur doktor çağırır.
Uğur. Doktor onu iyileştir. Gerisine karışma.
Doktor. Peki Uğur bey.
Bahar. Durumu,durumu nasıl??
Doktor cevap vermez.
Bahar. Sana diyorum gökyüzümün durumu nasıl??
Uğur. Bahar!! Sus!!.
Doktor. Uğur bey çok kan kaybetmiş. Ameliyat lazım. Ama ben burada ameliyat yapamam ki.
Bahar. Sana nesi var diyorum. Ben yaparım ameliyatını. Sen malzemelerini bana ver yeter.
Uğur. Hayır Bahar sen yapmayacaksın!!.
Bahar. Uğur. İstediklerini yapacağım diyorum. Yavuz uyansın buradan gitsin. Ben sen ne istersen yapacağım.
Uğur. Tamam. Doktor bahara ve malzemeleri.
Doktor malzemeleri bahara verir ve Bahar ameliyatı orada yapmaya başlar. Kurşun içerdedir. Ve bahar o kurşunu çıkarmaya çalışıyordur.
Ve Bahar sonunda kurşunu çıkarmıştır. Ama ağlaya ağlaya.
Bahar. Allah senin belanı versin Uğur. Ne istedin sen benden de gökyüzünden de.
Uğur. Canınızı istedim. Ve yakında hedefime ulaşacağım.
Der ve odadan çıkarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavuz ❤️ Bahar
Hayran KurguEziyetlerle başlamış bir aşkın hikayesi. Potron aynı zamanda mafya babası Yavuz karasu ile masum Bahar kutlu'nun hikayesi. Çok zorluklar atlatmış Yavuz ve Baharı kader yıllar sonra bir araya getirir tekrardan. İki çocukluk aşkının sevdasına kader s...