ŞİMŞEK

684 136 50
                                    

Arkadaşlar yıldıza basmayı yani oylamayı ve yorum yapmayı unutmayalım. Özellikle satır arası yorumlar.

Şimşek çakmaya başlar bahar şimşekten çok korkuyordur.

Bahar. Yavuz çok kötü sesler geliyor yardım et.

Yavuz. Tamam ben burdayım. Merak etme ben yanındayken sana kimse bir şey yapamaz.

Bahar. Sana güvenliyim mi Yavuz ???

Yavuz. Bence güven seni pişman etmeyeceğine inanabilirsin.

Bahar. Bana güven ver öyleyse.

Yavuz. Gel yanıma Der ve bahara sarılır yatakta uyuyacaklardır. Ama hala şimşekler çakıyor. Ve yağmur yağıyordur. Baharda bu durumdan çok korkuyordur.

Bahardan
Yavuz'un kollarında olmak beni rahatlatıyordu. Nedenini bilmediğim bir şekilde Yavuz'u kollarındaki sanki dünya durmuş gibi hissediyorum ama neden???

Bahar iç ses. Ona aşık oluyor olabilir misin bahar ??

Bahar. hayır bu mümkün değil biz arkadaşız hatta aynı evde bile yaşıyoruz biz arkadaş isek benim böyle düşünmem saçma ve aynı zamanda ayıp olur.

Bahar iç ses. Bahar aşk öyle bir şey dirki. Ne zaman geleceğini kime gelececeğini sen asla bilemezsin o habersiz gelir ve senin dengelerini alt üst eder.

Bahar. İç ses sen şaşırmışsın Yavuz benim arkadaşım bak beraber uyuyoruz

Bahar iç ses. Arkadaşsanız neden beraber yatıyordunuz

Bahar. çünkü arkadaşlar bizim yanımızda olurlar.

Bahar iç ses. Hadi diyelimki sen korktuğun için Yavuz ile beraber uyuyorsun peki neden Yavuz uyuyor sen onu gizlice izliyorsun neden onun kolları arasındasın???

Bahar. Onun yüzünü incelemek hoşuma gidiyor. Onun kolları ardında olmaz bana güven ve huzur veriyor.

Bahar iç ses. İste bizde buna AŞK diyoruz.

Bahar. Bilmiyorum. O bana arkadaş gibi bakıyorlarmış benim onun arkasından böyle düşünmem neyse uykum var. Yatıcam ben

Bahar iç ses. Tamam ama iyice düşün düşün ve bir karara var. Belki oda senin hakkında böyle şeyler düşünüyordur.

Bahar. Tamam düşüneceğim.

Bahar Yavuz'un kolları arasında
Uyumuştur. Sabah olur. Yavuz uyanır. Baharı izlemeye koyulur.

Yavuz'dan
Bahar, bahar çok güzel bir kızdı ama o benim arkadaşımdı onun arkasından böyle düşünmemeliyim. Ama bu gülünce kısılan gözleri kalemle çizilmiş dudakları beni benden alıyor ama böyle düşünmem arkadaşlığımızı bozmaktan başka hiçbir şey yapmaz.

Bahar uyanır ama Yavuz yeni uyanıyormuş gibi yapar yani bahar Yavuz'un onu izlediğini farketmez.

Bahar. Günaydın

Yavuz. Sanada iyi uyudun mu???

Bahar. Evet çok rahattı der ama ne dediğinin farkına daha yeni varır.

Yavuz. Demek çok rahattı öylemi der ve sırıtmaya başlar.

Bahar. Ya Yavuz yapma şöyle.

Yavuz. nasıl yapmayayım.

Bahar. Yavuz hadi kalk ve lütfen su kollarını bedeninden çek yolda birazdan oleceğim

Yavuz. Tamam tamam sende çok abarttın ama.

Bahar odasına gider ve hazırlanırlar. Bahar kahvaltıyı hazırlar.

Yavuz. O Bahar hanım acelecisiniz

Bahar. hadi hadi yap kahvaltını koca bebek

Yavuz. Koca bebek mi oda neymiş sen bana heralde yakışıklı bebek diyecektin ama dilin sürştü.

Bahar. Ya senin neren yakışıklı

Bahar iç ses. Bahar çabuk içinden tövbe et

Bahar. O nedenmiş

Bahar iç ses. Salak çünkü meteora yakışıklı değildin dedin çarpılacaksın.

Bahar. Lan ses yavuzumu yazıyorsun

Bahar iç ses. baharlığım sen daha yavuzu kendi iç sesinden kıskanıyorken hala ben yavuza aşık değilim biz arkadaşız diyorsun

Bahar iç sesine cevap vereceksen Yavuz atılır.

Yavuz. Bahar daldım gittin

Bahar. Yo hala dediğimin arkasındayım senin neren yakışıklı be

Yavuz. Baklavalarımı gösterebilirim.

Bahar. Ay yok istemez.

Yavuz. Bugün pikniğe gidelim hem hep birlikte gideriz bizimkiler ile

Bahar. Aaa çok güzel olur hem evde de sıkılmıştım boş boş otura otura

Bahar koçlara Yavuz erkeklere haber verir ve hazırlanırlar. Yola çıkacaklardır.

Arkadaşlar satır arası yorum yapalım emeğimin karşılığını bekliyorum.
Oylamadan geçmeyelim.

Sizleri seviyorum yavbah ile kalın.


Bitmedi sorularımı cevaplayalım.
1. Nasıl devam edeyim. Bölümler nasıl ilerlesin
2. Ne zaman birbirlerini sevdiklerini öğrensinler. Şimdimi yoksa sonramı??
3. Eyfet nazat ne zaman olsun. Şimdimi sonramı ??
4. Yeni oyuncular katılsın mı??
Kimler olsun??
5. Sak ekinini katıyım mı??

Cevaplarınıza göze ilerleyeceğim. Sizleri seviyorum 😘

Yavuz ❤️ Bahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin