"Jis tau pasiūlė būti jo mergina ?!?!" suklykė Emily ir aš linktelėjau jai. "Ir ką tu atsakei ?"
"Aš... "
"JEI TU PASAKYSI, KAD NESUTIKAI AŠ TAVE NUDĖSIU SAVOM RANKOM !!!" surėkė Emily priversdama mane šyptelėti.
"Gali jau pradėti. " pasakiau ir ji tiesiog sustingo vietoje šokiruota.
"Tu juokauji, ane ??? Tu šitiek laiko svaigai, kad tau jis patinka, mes tiek kartų kalbėdavomės apie tai, o kai jis tau pasiūlo būti jo mergina tu atsisakai ???" jis reiškė savo nepasapiktinimą, kai aš visą laiką stengiausi nesusijuokti.
"Taip gavosi." pasakiau patrūkčiodama pečiais, kas ją dar labiau įsiutino.
"Taip gavosi ????? Ar tu proto netekai ?" ji toliau rėkavo ant manęs ir aš nesusilaikiau nesusijuokusi. "Kas tau čia tokio juokingo ???" ji piktai į mane atsisuko ir aš dar labiau pradėju juoktis.
"Juokauju, idiote, aišku, kad sutikau." pasakiau sukikendama ir ji atsisuko į mane pasimetusi. "Man net nespėjus jam atsakyti jis pradėjo atsiprašinėti, kad viskas per greitai ir bla bla bla todėl aš jį užčiaupiau ir pasakiau, kad žinoma, jog sutinku. "
"Ir....???" ji paklausė laukdama pratęsimo ir aš pavarčiau akis.
"Dieve, tau viską reikia žinoti..." sunkiai atsidusu.
"Taip reikia. Visų smulkmenų." ji griežtai kalbėjo, kas man kėlė juoką.
"Aš jį pabučiavau pasakydama, kad nustotų tiek daug mąstyti ir pasakiau, kad žinoma sutinku. Iš padžių buvo labai keista tyla, o tada jis tiesiog mane stipriai pabučiavo pasakydamas, kad dabar yra turbūt laimingiausias žmogus pasaulyje. " pasakiau nusišypsodama ir Emily veide taip pat atsirado didžiulė šypsena.
"Awww, kaip miela." numykė ir aš truputį paraudau, dėl ko ji nusijuokė. "Labai džiaugiuosi už jus." ji stipriai mane apkabino. " Aj ir beje, jau po kelių savaičių bus Kalėdos ir man reikia nupirkti dovanas ir panašiai, gal nori šiandien nueiti į prekybos centrą ?" paklausė ir š prisiminiau,kad dabar jau yra gruodžio vidurys. Kaip taip pralėkė laikas?
"Taip, žinoma, man taip pat reikia dovanų." pritariau ir ji linktelėjo.
"Oh, beje, mes kasmet visi kartu keičiamės dovanomis. Kadangi mūsų gana nemažas būrelis, tai būna tiesiog koks nors niekutis, nieko labai ypatingo, tieisog prisiminimui. Manau šiais metais tu prisidėsi prie mūsų." ji šiltai nusišypsojo ir aš jai atsakiau tuo pačiu.
Nusprendžiau, kad reikia pasidaryti sąrašą, kam reikia dovanų, kad būtų paprasčiau. Susiradau užrašinėjė laisvą puslapį ir surašiau visus iš mūsų 'grupelės' taip pat prirašiau Lucy su Harold ir mamą su tėčiu. Manau galėčiau jiems nusiųsti kokią nors dovanėlę.
Nusprendžiau, kad šiais metais galėčiau padaryti mielas dovanėles visiems, kurios nebūtų labai brangios, nes nors ir turiu santaupų, tačiau jos greiti gali baigtis, o man čia gyventi reikia dar puse metų. Žinoma, tėvai kiekvieną mėnesį man perveda šiek tiek pinigų, baimidamiesi, kad tik man nieko netrūktų ir panašiai, nors keista iš jų sulaukti tokio rūpesčio. Kad ir kaip bebūtų aš stengiuosi neišlaidauti labai ir taupyti tuos pinigus, nes niekada negali žinoti kam jų prireiks.
Susidariusi sąrašiuką ką ir kam dovanosiu susitariau su Emily išeiti po geros valados, tad dar turėjau šiek tiek laiko. Suskambus telefonui greitai pakilau nuo stalo ir pamačiua,kad skambina Luke, kas sukėlė man šypseną.
"Labas" iš kart pasisveikinau.
"Sveika. Ką veiki?"
"Laukiu kol Emily susiruoš ir eisim į prekybos centrą." sukikenau išgirsdama, kaip jis suinkščia. " O tu? paklausiau ir jis atsiduso.
YOU ARE READING
Kitas Gyvenimas
Teen FictionJi davė sau pažadą, kad tai bus nauja pradžia ir naujas gyvenimas. Isabela pažadėjo sau, kad bus tokia, kokia visada svajojo būti ir niekas jai nesutrukdys. Mergina pasinaudoja neeiline mokyklos suteikta galimybe - dalyvauti mainų programoje. Nauja...