2.Kapitola

44 1 2
                                    

Crr! „Ještě ne!" Zabručela jsem do polštáře. „Laro! vstávej!" Někdo se mnou třásl, tak jsem se lekla že jsem spadla jsem z postele. Otevřela jsem oči, abych věděla, kdo to byl. Shawn se tam válel na zemi a dusil se výbuchem smíchu.

„Mendesi!" Vzala jsem polštář a začala ho tím mlátit. Jenže použil metodu která, na mě platí pořád. Začal mě strašně lechtat. „Prosím už dost!" Brečela jsem smíchy. Ještě chvíli mě lechtal ale pak přestal.

Ale já toho využila a skočila mu na záda. Začal semnou běhat po celém domě, až mě hodil na zem. Vůbec jsem se nepřestala smát. „Hele! Už nedělej blbosti, musíme do tý školy." řekl a nadzvedl svoje pravé zarostlé obočí. Kdyby to nezarazil tak tu blbneme do večera.

Na sebe jsem si vzala, adidas černé tepláky s bílým pruhem na straně a k tomu jsem si vzala bílé tričko. Dneska jsem si řekla že na malování kašlu, stejně se budu malovat večer. „Dobré ráno." Objala jsem svojí černovlasou sestru. Jen jsem se s ní rozloučila a jeli jsme do školy. Pustila jsem rádio, tam zrovna hráli Shawnovu písničku. Oba dva jsme zpívali z plných plic.

Please have mercy on me

Take it easy on my heart

Even though you don't mean to hurt me

You keep tearing me apart

Would you please have mercy

Mercy on my heart

Would you please have mercy

Mercy on my heart

I'd drive through the night

Just to be near you, baby

Heart old and testified

Tell me that I'm not crazy

I'm not asking for a lot

Just that you're honest with me

My pride Is all I got

Kdyby nás někdo slyšel asi by ohluchl, protože jsme před sebe křičeli. Když jsme přijeli před školu, musela jsem si pro něco dojít do skříňky.

„Ahoj Laro, můžeme si promluvit? Včera si na mě asi zapomněla." Opřel se o mojí skříňku a koukal se mi přímo do očí. Já se jen stydlivě koukala do zemně. „Ahoj, co potřebuješ?" On ke mně přišel blíž a já začala couvat dozadu, ale narazila jsem do skříňky, takže od nás nebyl ani centimetrový odstup. „Už včera jsem se tě chtěl zeptat, jestli se mnou půjdeš na ples, co je dneska?" zeptal se mě černovlásek s kudrnatými vlasy. „Promiň, ale už mě pozval Shawn. Ale tanec ti můžu věnovat" Usmála jsem se na něj. On se ke mně začal čím dál tím víc přibližovat. „To doufám." Zašeptal mi do ucha a vypařil se z chodby.

Chvíli jsem tak koukala do blba, ale nakonec jsem se vydala do tělocvičny. „Kde si byla tak dlouho? Skoro 20. min ti trvá si vzít jeden sešit." Zazubil se. Řekl mi to tak potichu aby nás nikdo neslyšel. „Oliver za mnou přišel."
Já jsem se jen o něj opřela a dávala pozor co říká učitelka, Takže poznal, že se o tom nechci bavit.

Učitelka tam další hodinu mluvila o tom, jak je to důležitý, jak to musí být perfektní a jaké to měla ona, když měla taky první ples. „Všichni se dáme do práce! Za 7 h je ples!" Znovu nám připomněla. Já si vzala celou výzdobu sálu. Kde jsem dávala různé mašle, nafukovala balonky a vyzdobovala parket. Po třech hodinách jsme měli konečně padla. „Vyzvednu tě v 6?" Já jen kývla a vydala jsem se domů. Došla jsem domů ani ne za půl hodiny. Potřebovala jsem být na čerstvém vzduchu.

Just Me And You Kde žijí příběhy. Začni objevovat