Başlama tarihinizi bırakabilirsiniz :)
--
Kitap okumaktan gözlerim kanlanmıştı artık. Aralıksız saatlerdir kitap okuyorum. Bir şey beni ayırmadığı sürece gözlerime bu işkenceye devam edeceğim.
Aradan birkaç saniye geçtiğinde odada telefonumun melodisi yankılandı. "Arayan her kimsen Allah razı olsun." diyerek kitabın kapağını kapattım ve yatağın üstündeki telefonuma ilerledim.
Arayan numara kayıtlı değildi. Ayrıca 212 ile başlıyordu. Omuz silip telefonu açtım.
Gül'ün konuştuğu yerlere 'G', Anketörün konuştuğu yerlere 'A' harfi koyacağım.
G: Alo?
A: Merhaba efendim.
G: Merhaba?
A: Sizinle bir anket yapabilir miyim rica etsem?
G: Tabii ki, konusu nedir?
A: Aşk hayatı
G: Dinliyorum?
A: İsminiz, Soy isminiz ve yaşınız?
G: Gül Dağlı, 19 yaşındayım.
A: Aşka inanıyor musunuz?
G: Gerçekten kalbimi çalan birisi olursa evet, Evet inanıyorum.
A: Sizce bir erkekte en önemli şey nedir?
G: Yakışıklı olması. Açıkçası iç güzelliğine bakmam yakışıklı olsun yeter. (Güler)
A: (Güler) Mantık evliliği mi, aşk evliliği mi?
G: Aşk evliliği
A: Kıskanç birisi misiniz?
G: Evet.
A: Aşkın tanımı konusunda görüşünüz nedir?
G: Bu genç yaşlarda duygusal dünyamı çürütecek düşüncelere beni salma anketör arkadaşım aşk işte Allah'ın bir lütfu.
A: Pekala Gül. Kaç kişiyle birlikte oldun?
G: Bunu cevaplamak istemiyorum.
A: Biz de öğrenciyiz ama. Paraya ihtiyacımız var. Lütfen soruları cevaplar mısınız?
G: Pekala. Bir kişiyle.
A: Hayatınıza, sevgisinde samimi olduğuna inandığınız karşı cinsten kaç kişi girdi?
G: Sanırım girmedi. Yani hiç aşık olmadım.
A: Aşk biter mi?
G: Evet ama yerini sevgiye bırakır.
A: İlk kaç yaşında aşık oldunuz?
G: Aşık olmadım demiştim.
...
A: Son soruyu soruyorum.
G: Tabii?
A: Benimle evlenir misin Alanis?
G: Siktir git deli!
Anında yüzüne kapattım. İnş boşu boşuna anketi yapmamışımdır çünkü 10 dakikadan fazla bu adamla soruları yanıtlıyordum.
Ayrıca bana Alanis demişti. Bu ismimi bana annem derdi hep. O ölünce ne zaman bu ismi duysam hep ağlayasım gelirdi.
Yavaşca yatağa kendimi bıraktım. Gözlerim dolmuştu. Alanis ismimi nereden bildiğini düşünürken kapı çaldı. Gözlerimi kırpıştırıp aşağıya indim. Kapıyı açtığımda önümde bir kurye duruyordu. Şapkası yüzünü kapattığı için belli değildi fakat erkek olduğu belliydi.
"Buyrun?" dedim. Elindeki kargoyu bana uzattı ardından çantasından defter çıkarıp "Şurayı imzalamanız gerek." dedi. Kargoyu alıp imzaladım. "Teşekkürler." diyip kapıyı kapattım.
İçeri geçip bir koltuğa oturdum ve kutuyu açtım. İçinden 'Y' harfli bir kolye çıkmıştı.
Sanırım yanlış gelmişti. Ben böyle bir şey istememiştim ki. Tam kolyeyi kutuya geri koyacakken içinde bir not olduğunu gördüm.
'Evleneceğin adamın baş harfini taşı Alanis. Ayrıca çok romantik bir evlenme teklifi ettim küfür edip kapattın. İleride çocuklarımıza bunu mu anlatalım ama? Çok ayıp.
Seni seviyorum Alanis'aşkım...Anketör'
--Ben vallahi rahat duramıyorum yahu! Yazıp yazıp duruyorum.
--Umarım beğenirsinsiniz Canlar 💙