0.4

5.9K 343 30
                                    

İzmir'in en seyrek sokaklarından geçerken bir silah sesi duyuldu. İnsanlar bir yere dağılırken ben olduğum yerde kalmıştım. Gözümde o gün tekrar canlanırken kendimden geçmiş gibiydim. Ardından bir silah sesi daha duyuldu. Bacaklarım titremişti ve gücüm gidiyordu.

Birisi kolumdan tutup beni çekmeye başladı. "Hadi durma burada." Dedi birisi. Kolumdan tutup beni sürüklerken benim kafam dağınıktı. Yanımdaki kişi sesli bir nefes verip beni kucağına aldı.

"Bırak." Diyebildim sessizce. Sokağın arka tarafına geçince beni duvarın dibine oturttu. Ellerimi, ellerinin arasına aldı. "Şşt sakin ol." Dedi bir ses. Onun büyük ellerinin arasında benim minicik ellerim titriyordu.

İzmir bir kez daha yıkmıştı beni. Bu şehir beni terk etmiyordu. Bu şehir beni kabullenmiyordu. Bu şehir beni sevmiyordu.

"İyi misin? Hastaneye gitmek ister misin?" Kafamı hayır anlamında salladım. "İyi değilsin. İzin ver evine bırakayım." Kafamı kaldırıp karşımdaki adama baktım.

İstemiyordum birisinin benimle ilgilenmesini. "Teşekkür ederim ama hayır." Ellerimi çekip ayağa kalktım. "Emin misin?" Neden diretiyordu ki? Kafamı yavaşca salladım.

Sahile gelip boş bir banka oturdum. O gün aklıma geldikçe tekrar tekrar deliriyor gibi oluyordum.

Telefonumdan bir bildirim sesi yükselince daldığım o günden çıktım ve çantamda telefonumu alıp mesaja baktım.

053*: Özür dilerim küçüğüm

053*: O an yanında olmayı o kadar isterdim ki

053*: İyi misin Gül?

053*: Bak iyi değilsen yanına gelebilirim.

Gül: İyşyim

053*: Değilsin

053*: Söyle neredesin?

Gül: İstemiyorum

053*: Küçük, kötü haldesin yalvarırım  söyle yerini

Gül: İstemiyorum dedim

053*: Söz veriyorum sana ruhunu onaracağım küçüğüm, söz.

Gül: Tutamayacağın sözler verme

053*: Biliyor musun hayatımda ilk defa birisine söz verdim.

053*: Ve bu sözü tutmak için elimden gelenin fazlasını yapacağım

Gül: Teşekkür ederim anketör

053*: Etme

053*: Sadece evine git ve uyu

053*: Bugünü aklından çıkar olur mu

Gül: Bir şey soracağım

Gül: Bugün olanları nereden biliyorsun?

053*: Yanına gelen arkadaşımdı

053*: Seni gördüğünü söyledi

Gül: Pekala

053*: Hadi güzelim git evine

053*: Gidince bana haber ver olur mu?

Gül: Tamam vericem

053*: Seni seviyorum ♡
Silindi

053*: Hadi üşüme

Görüldü

Anketör °texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin