Gaga's POV
So I drive her home this morning.
She said nothing, and just left.
I wonder, did I do something wrong?I stay here, in front of her home for a while. Watching she walks away without saying any goodbye then closed the door like I'm not here. Like, what just happened is not real.
***
Kana's POV
Sharrehun:
KANA BITCHY DAVANIA WIRAWAN, ARE YOU FUCKING NUTTTTTT?I read the text Sharehany sent me. Tepat setelah aku masuk lalu mengunci pintu kamar.
I can hear her voice screaming and yelling at my ear, really loud and so clear.
Okay, okay, okay. Iya aku memang bitch.
So I replied the text, something like:YAS I'M THAT BITCHHHHHH WHAT SHOULD I DO?
I told her the truth that I just fuck my co worker, I fuck Gaga; their stonecold idol. At the office. Place where I make money to pay my goddam bills!
I texted her on my way home, trying to be cool, pretending that I'm busy with my phone and didn't care about what just happened, while Gaga drives his fucking Benz.Gosh, I've promised myself that I will never ever shits di tempat aku cari makan, tapi pada akhirnya aku ingkar.
I must be soooo out of my mind.
Dan lagi, sepagi ini dianter balik, pasti aku kaya sampah banget deh tampangnya.
Muka berminyak, rambut kusut dan udah ga wangi lagi, belum sikat gigi dan...... jangan-jangan badanku mengeluarkan bau-bau Bantar Gebang?
MATILAH KAU KANA!Harusnya aku tolak aja ajakan untuk balik bareng.
Hah..I jumped to my bed, covering my body with the blanket.
Trying my best to forget about last nite.Gaga...
Apa ya yang bikin aku jadi begitu semalem? Apa juga yang bikin dia jadi begitu semalem? It's so crazy that I can't feel my face rn.Aku masih inget gimana cara dia menatap aku. Berapa banyak ya cewe luluh karena mata itu?
Mata yang bagus. I'm not good with words, aku juga ga pinter dan ga tau gimana describe sesuatu, tapi pokoknya Gaga punya mata yang bagus dan fokus, bikin pengin natap terus.
Terus hidung yang mancung. Dagu yang ada belahan, persis Ashton Kutcher. Badan yang tinggi dan berisi. Dan juga bibir yang.....
Ya begitu.I still can feel his lips on mine.
It's sooo smooth.
I wonder how many girl have tasted those lips.
And, ah, he has a really really good scent all over his body.
I just can't get over it.WAIT
Did I just said that I can't get over 'it'?
NO KANA YOU SUPPOSED TO GET OVER IT!
Kenapa sih aku begini?
Bagi Gaga itu juga pasti cuma ons biasa, yakan?
Terus what should I do if I met him dong?Sebagai professional dibidang ONS—menurut gossip yang beredar di kantor—pasti Gaga ga akan bikin keadaan jadi awkward kan?
Too many question in my head.Baiklah, kayanya ga ada hal yang mesti aku takutkan.
Aku yakin Gaga bisa tetep professional dan ga akan bahas hal itu saat ketemu di kantor.
Dan lagi, emang mau dibahas buat apa? Semacam review antara semua perempuan
Mari kita anggap hal itu juga hal yang biasa terjadi di lingkungan kantor pada zaman milenial begini.I typed another text to Sharehany, even she haven't texted me back.
Kana Dav Wirawan:
Shar, no need to rep.
Ketemu di kantor ya.
Btw, laporan yang kemarin mentok jam 10 ya hehe thank you.Yauda, sekarang mungkin lebih baik mandi karena hari ini masih hari Jumat dan aku belum se-mapan itu untuk leyeh leyeh di rumah tanpa ngantor.
YOU ARE READING
Kana and Gaga
RomanceAt some point in your life, you'll find him; the one who makes you fall unexpectedly and too damn deeply. - K It's something about her lips, or her hips. It's something in the way she moved. I don't know exactly which one. But it's her. It's always...