Odam hatırımda kalanla aynıydı.Yılbaşı süsleri duvarlarda asılıydı.Eski bilgisiyarım masanın üstünde duruyordu.Çocukken yaptığım resimlerim duvarlarda asılıydı.Ancak yatak takımım değişmişti.Charlie odamdan çıkınca bende eşyalarımı yerleştirdim.Sonra buraya her geldiğimde çekildiğim fotoğraflarla dolu albümüme baktım.O zamanlar saçım oldukça kısa ve solgundu.Yani şimdiki durumlarıdaha oyiydi.Zaten buraya en son yedi yaşındayken gelmiştim.Genç bir kız olduğuma göre kendime bakmam gerekti.O zamandan beri değişmeyen birşeyi sorarsanınz Annemi arayıp ona geldiğimi söyledim.
-Yolculuk nasıl geçti bella?
- İyi geçti tabi kola üstüme döküldü.
-Ben kapatmalıyım seni seviyorum tatlım
-Bende seni anne
Telefonu kapadıktan sonra aşağı indim.Charlie ve iki esmer yüzlü erkek evin bahçesinde duruyordu.Yanlarında bir kamyonet vardı.Esmer yüzlü erkeklerden bahsetmişken uzun saçlı olanın adı Jacob en geç olanı o.Küçükken çamurdan pastalar yapardık.Henüz 15 yaşında ve yine uzun saçlı kırışıklıkları olan ve tekerlekli sandalyesi olan da Jacob'un babası olan Billy'di.Hemen aşağı indim.Beni görünce ikisi de gülümsedi."Selam Bella" "Selam Billly" "Hayat nasıl gidiyor?" dedim Jacob'a."İyimsen" "İyi" "Hoşgeldin hediyen.Ne düşünüyorsun?" diey sordu Charli ve kamyoneti işaret etbaşım mu?Şaka yapıyor oplmalısın bu inanılmaz." "Beğeneceğini söylemiştim" dedi Billy.Nasıl begenmezdim?"Tur atalım mı?" diye sordu Jacob.Evet anlamında başımı salladım.Charlie ve Billy içeri girince arabaya bindik.Jacob ile beraber arabayla tur attık.Eve geldik.Charlie ve Billy pizza istemişti.Bizde bir parça aldık.Ve oturup derslerden konuşmaya başladık. Onlar gidince bende odama çıktım çantamı alıp banyoya gittim. Duş alıp aşağı indim. Charlie'nin bana hazırladığı sıcak çikolatayı içip yukarı çıktım. Annemi aradım ona Jacob dan bahsettim ve kamyonetten.Sonrada kapatıp uyudum.
Gece geç saatlerde uyandım. Karnım acıkmıştı.Aşağı indim ve kendime bir sandviç hazırladım.Yanında da meyve suyu içtim.Sandviçim bittikten sonra banyoya gidip dişlerimi fırçaladım. Birbirine karışmış saçlarımı taradım.Bileğimdeki tokayla saçımı topkadım.Odama gidip yeniden uyudum.
***
Okulun ilk günü.Pek heyecanlı olduğum söylenemez.Dış aldım ve bir tost yedim sonrada dişlerini fırçalayıp Charlie'ye hoşçakal öpücüğü verdim.Kamyonetin binip okula doğru yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAKARANLIK
RandomKim olduma biliyorum bir vampire aşık olduğumu biliyorum.Bir vampire aşık olduğumu biliyorum.Ölmek üzereyim ama ölmeyeceğim asla.