Okula varınca ilk işim doğuduğumdan beri arkadaşım olan Harry'i aramak oldu."Alo" diye açıldı telefon "Harry ben Bella" o sırada Harry'nin bitkin sesini bir canlılık aldı "Alo Bella merhaba bende tam sana haber vermeyi düşünüyordum bu cumartesi günü Forks'a geliyoruz" "Ne? inanmıyorum Harry bu harika!" "Evet bencede öyle neyse cunartesi günü görüşürüz" "Hoşçakal" dedim ve telefonu kapattım.Ban bakan gözlere aldırmamaya çalışarak sınıfıma doğru ilerledim.Eric adlı bir çocugun yanına oturdum.Çocuk esmer tenli siyah saçlı biriydi.Oldukça sevecendi.Öğle yemeğinde onun arkadaşlarının olduğu masaya oturdum.Okulun ilk günü biraz yabancılık çekerim diye düşünmüştüm ama tersi olmuştu herkes çok sıcak kanlıydı.Hatta ilk günden arkadaş edinmiştim.Biz konuşurken içeri bir grup insan girdi.Jessica'ya onların kim klduğunu sordum.O da "Cullenler"dedi.Bay ve Bayan Cullen'in evlatlık çocukları.Buraya Alaska'dan geldiler.Siyah saçlı iri olan Emmet yanındaki sarışın Rosaile.Kısa siyah saçlı çelimsiz görünüşü olan Alice ve yanındaki de Jasper.Sarı saçlı ve acı çekiyormuş gibi görünen.Ve içeri en son giren Edward Cullen.Kızların gözdesi.Hepsi onunla birlikte olmak istiyor.Tabi onun için hiçbiri önemli değil.Belki Rosaile'ye ilgi duyuyordur diye düşündüm ve kendi kendime ve bu düşünceme güldüm.Biyoloji dersinde başıma gelen olay bu günün en değişik olanıydı.Edward Cullen'ın yanına oturmuş ve ders boyunca kendimi bir ucube gibi hissetmişti.Çünkü hep benden uzak durmuştu ve bana garip bir biçimde bakıyordu.Ona baktığımda hemen gözlerini kaçırıyordu.Okuldan sonra Charlie ile dışarı çıktık.Beraber küçükken hep hittiğim bir restuaranta gittik.Lodge.Orada Mary ve Jackson adlı iki insanla konuştuk.Onlar buranın sahibiydi.Bize karşı çok sıcakkanlıydılar.Mary benim en sevdiğim böğürtlenli pastadan yapmıştı.Eve gelince bende odama çıkıp ödevlerimi yaptım ve kitap okdum.Tlefonumu alıp Doktor'u aradım.Onu özlemiştim.''Merhaba tatlım.'' dedi bir kadın.Konuşan River dı.''Selam River.Doktor orada mı?'' ''Evet.TARDIS'i temizliyor.'' ''River bana daha fazla antibiyoktirik gerek.'' diye bağırdı bir erkek.River sinirle ona karşılık verdi.Sonra da bana hoşçakal deyip telefonu kapattı.Ve yine yalnız başımayım.Annemle konuşabilirdim.Bilgisiyarımı açtım.Anneme bir e-posta yazdım.Ona okuldan ,ve Lodge'den bahsettim.Ancak Edward Cullen'ı atladım.Endişelenmesine hiç gerek yoktu.Büyük ihtimalle Edward'ın dikkatini başka bir şey çekmişti.Yarın onunla konuşur her şeyi tatlıya bağlardım sonuçta beni öldürecek değildi.Eğer benden hoşlanmadıysa da bana bunu söylerdi ve ikimizde yolumuza devam ederdik.Şimdi bunu düşünmenin zamanı değildi.Yarın okul vardı ve benim enerji toplamam gerekiyordu.Pijamalarımı giyip uyudum.Rüyamda karanlık bir odadaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACAKARANLIK
RandomKim olduma biliyorum bir vampire aşık olduğumu biliyorum.Bir vampire aşık olduğumu biliyorum.Ölmek üzereyim ama ölmeyeceğim asla.