hayat bana Ne ögreti biliyormusun?

3 1 0
                                    

Benimse ellerim buz Tutarken kalbim cayır cayır yanıyor.
Peki sonunda ne mi oldu ?..
Ben onun için zaman kaybı .. O benim için aşk ayıbı.

Hayat bana ne ögreti biliyormusun?
Sen onu insan yerine koyarken o seni aptal yerine koyuyorsa yapabileceğin tek şey onu hayatından def etmek olur .eger bunu yapmamışsan o hakklı demektir .
Sizi sevmeyenleri Size  deger vermeyenleri geçmişté bırakın .
Asla geriye dönüp bakmayın .
İnanın gelecek günler daha yakındır .

Ve geçmişe takılı kalmak bir gelecegi harcamaktır .
Hayat ayakta kazıklanmak degil , Yedigin kazıklara inat ayakta kalmaktır. Gercek mücadele ise sectiklerinle aynı yolda yürümekten cok secmediklerinin yoluna taş koymasına karşı durabilmektir.

Kimi insan aradıgı kişinin yanlış kişi  oldugunu bulur bulmaz anlar.
Kimi insan ise buldugu kişinin dogru kişi oldugunu onu kaybettinde anlar .

Bu yüZ'den bagzı insanlar reddetti için degil tercih ettigi için yanlızdır .
Hayat istediğimiz şeyi vermez kolay kolay .
Kalbinin kapısını beklediğin kişi için acık tutarsın ama ne yazıkki hep beklemediğin kişiler ile dolar .
Bir insanı asıl  üzen ellerinin bom boş kalması degil , başka bir elli tutacakken başka bir elli tutamamasıdır . Sonradan üzülmek istemiyorsanız aman dikkat edin .
Zihniniz dagılmasın.
Bu gün yüzünüzü Gülderen yarın yüzünüzü aglatmasın  aklında olsun...

Eger hayatına giren kişi sana gecmişini unutturuyorsa , o senin artık geleceğindir. ve şunu da unuttma !! Hayatınıza cok sevdiğiniz biri girdiginde yola onunla devam etmek ugruna sizi siz yapan degerleri harcamayın  . Cünkü o degerler en cok yola en cok onunla devam etmek zorunda kalldığınız zamanlarda Size lazım olcak  .
Bu yüzden sakın bir başkası için kendinizi üzmeyin .
Siz en cok onsuzken Size lazımsınız.

Takma kafana aşık ol gittsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin